X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1397, 14:18
کد خبر: 27363
خبرنگار: khani
نظرات: 8

برای رفع مشکلات نقش جهان؛

خروجی جلسه هم اندیشی مدیران سپاهان و اصفهان

خروجی جلسه هم اندیشی مدیران سپاهان و اصفهان خروجی جلسه هم اندیشی مدیران سپاهان و اصفهان
مدیران استانی و مسئولان باشگاه سپاهان و ورزشگاه نقش جهان روز گذشته در جلسه ای برای رفع مشکلات ورزشگاه نقش جهان شرکت کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، ورزشگاه نقش جهان در هفته های میانی لیگ شانزدهم و زمانی که عبدالله ویسی هدایت طلایی پوشان را برعهده داشت، به صورت رسمی افتتاح شد تا سپاهان بتواند از فولادشهر به اصفهان بازگردد و دوباره در ورزشگاه نقش جهان بازی کند.
در روزهای ابتدایی همه از کیفیت ورزشگاه نقش جهان به عنوان یکی از بهترین و مدرن ترین ورزشگاه ایران نام می بردند، اما حالا پس از 2 سال ورزشگاه نقش جهان با مشکلاتی روبرو است که باید برای تبدیل شدن به یک ورزشگاه مدرن آنها را حل کند.
از همین رو صبح شنبه حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان بهمراه معاونین و همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار ، سرهنگ امجدیان فرمانده یگان ویژه استان اصفهان ، سرهنگ یوسلیانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ، سلطان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه سعیدبخش معاونت اجرائی پروژه های شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان و تنی چند از مسئولین ارشد استان ضمن بازدید از بخش های مختلف استادیوم نقش جهان در سالن اجتماعات این ورزشگاه گردهم آمدند تا مسائل و مشکلات این استادیوم را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات را اتخاذ کنند .
در پایان جلسه مقرر شد تا به موضوعات زیر هر چه سریعتر رسیدگی شود:
• یکی از مشکلاتی که در حال حاضر ورزشگاه نقش جهان با آن روبرو شده، تپه خاک اطرف است که به دلیل داشتن بار حقوقی امکان جابجایی آن وجود ندارد و رسیدن به راه حلی برای این موضوع جابجایی آن مهم ترین بخش جلسه امروز بود. این تپه خاک هم فضای دسترسی جاده ها وپارکینگ شرقی استادیوم را مسدود کرده و هم با ایجاد گرد و خاک وضعیت نامناسبی در اطراف نقش جهان ایجاد کرده است. در جلسه مقرر شده تا با مساعدت تمامی نهادهای درگیر این تپه خاک جابجا شود.
• یکی دیگر از موضوعات مورد بحث تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشگاه نقش جهان است که هنوز به بهره برداری نرسیده است.
• تکمیل پروژه روشنایی فضای بیرونی ورزشگاه نقش جهان، پارکینگ ها و مکان هایی از این دست، مورد دیگری بود که در جلسه مطرح شد.
• مورد دیگر بالا بردن ضریب امنیت وایمنی هواداران و همینطور سهولت حضور در نقش جهان بود. یکی از راههایی که می تواند رسیدن به این موضوع را محقق کند، ایجاد تقاطع های غیرهم سطح در خیابان های اطراف ورزشگاه نقش جهان است که میتواند از بارترافیکی وازدحام جمعیت در هنگام ورود وخروج هواداران بکاهد؛ که در مورد این موضوع هم صحبت شد تا برنامه های آن در دستور کار قرار بگیرد.
البته به غیر از موارد مطرح شده، نصب ژنراتوربرق ,دوربین های مداربسته و همینطور چادرهای ورزشگاه نقش جهان نیز از پروژه های باقی مانده این ورزشگاه است که هنوز زمان مشخصی برای نهایی شدن آنها اعلام نشده؛ ضمن اینکه طبقه دوم ورزشگاه نیز هنوز از زمان افتتاح نقش جهان مورد استفاده قرار نگرفته که برای همین منظور کارهای ایمنی در حال انجام است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها