X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 09:04
کد خبر: 27365
خبرنگار: khani
نظرات: 2

قضاوت کنید پنالتی ما در دربی گرفته می‎‏شد، چه اتفاقاتی می‎افتاد؟

فتاحی : می‌خواهیم تراکتورسازی را هم در اصفهان با شکست بدرقه کنیم

فتاحی : می‌خواهیم تراکتورسازی را هم در اصفهان با شکست بدرقه کنیم فتاحی : می‌خواهیم تراکتورسازی را هم در اصفهان با شکست بدرقه کنیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد که این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی هم برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، رضا فتاحی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته آینده تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی، اظهارداشت: تراکتورسازی تیم خوبی است، مربی بزرگی جذب کرده و بازیکنان خوبی هم دارد. با این حال مطمئن باشید که ما با تدابیر قلعه‌‎نویی قطعاً برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. تلاش می‎کنیم تراکتورسازی را هم در اصفهان با شکست بدرقه کنیم تا هواداران‏مان شاد شوند.
وی با اشاره به پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان، خاطرنشان کرد: ما در دربی اصفهان به همان چیزی که استحقاقش را داشتیم، رسیدیم. هواداران از عملکرد ما راضی بودند و در فولاد شهر هم استقبال خوبی از دربی به عمل آمد. خوشحالیم که توانستیم هواداران‎مان را راضی کنیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان راجع به اعتراض اعضای این تیم به صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن، گفت: صحبت کردن در مورد عملکرد داور در حطیه اختیارات من نیست، اما اصفهانیان هم گفته که پنالتی ۱۰۰ درصد سپاهان گرفته نشده است. سپاهان در دقیقه ۶۰، دو بر صفر از حریف پیش بود و با آن پنالتی، اختلاف به سه گل می‎رسید. حالا شما خودتان قضاوت کنید که اگر آن پنالتی در دقیقه ۶۰ گرفته می‎‏شد، چه اتفاقاتی می‎افتاد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها