X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 11:33
کد خبر: 27368
خبرنگار: khani
نظرات: 7

با شرایطی که داریم می‌توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم

تابش:حاج صفی فرزند سپاهان است، او علاقمند است که در این تیم بازی کند

تابش:حاج صفی فرزند سپاهان است، او علاقمند است که در این تیم بازی کند تابش:حاج صفی فرزند سپاهان است، او علاقمند است که در این تیم بازی کند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:حاج صفی فرزند سپاهان است او علاقه‌مند است که در این تیم بازی کند و ما هم بسیار علاقه‌مندیم تا حاج صفی را جذب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم سپاهان و اینکه آیا از عملکرد این تیم تا به حال راضی هست یا خیر اظهار داشت:‌از عملکرد تیم راضی هستم، با توجه به اینکه هنوز اوایل فصل هستیم، اما نسبت به تغییرات زیادی که داشتیم شرایط خوبی داریم و تصور بر این است که هر بازی به هماهنگی بیشتری برسیم. تیم سپاهان پتانسیل خوبی دارد و احساس می‌کنم با شرایطی که داریم می‌توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.
وی در ادامه درباره بازی بعدی سپاهان مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم قدرتمند ایران است که شرایط متفاوتی دارد، مطمئنا با برنامه مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت، ما قبل از هر بازی سعی می‌کنیم حتی با کانون هواداران تیم مقابل جلسه برگزار کنیم، در بازی با سپیدرود رشت و ذوب‌آهن این اتفاق افتاد، سعی کردیم جو را طوری مدیریت کنیم که اتفاق خاصی رخ ندهد، با مسئول کانون هواداران جلسه برگزار کردیم تا فضای خوبی را بر ورزشگاه حاکم کنیم.تراکتورسازی تیم خوب و پرطرفداری است که هواداران زیادی دارد، ما کاملا دوستانه و در جوی آرام از تراکتورسازی میزبانی می‌کنیم و به دنبال سه امتیاز هستیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.
تابش در ادامه درباره اینکه شما معتقد بودید که می‌شود شرایط برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم کرد، گفت:‌ نظر من کلی بود، گفتم که می‌شود شرایط خوبی را برای بانوان فراهم کنیم، جایگاه مناسبی بسازیم و این نیاز به یک همفکری و جلسات متعدد دارد تا زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، چرا نمی‌شود بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند؟ چرا در برخی رشته‌ها مثل هندبال، والیبال، بسکتبال بانوان در ورزشگاه حضور دارند و بازی‌های مردان را مشاهده می‌کنند و هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید، درست است که شرایط در ورزشگاه‌های فوتبال فرق می‌کند، اما باید جایگاه مناسب ساخته شود، این نیاز به یک برنامه‌ریزی دارد، مطمئنا در ادامه از نظر فرهنگی هم تأثیرگذار خواهد بود و اتفاقات ناگواری در سکوها به وجود نمی‌آید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه درباره حضور حاجی صفی در سپاهان اظهار داشت: حاج صفی فرزند سپاهان است، او علاقمند است که در این تیم بازی بکند و ما هم بسیار علاقمندیم تا حاج صفی را جذب کنیم، مذاکراتی انجام شده و اگر حاج صفی بخواهد در ایران بازی کند قطعا سپاهان را انتخاب می‌کند، امیدواریم این اتفاق بیفتد.
وی درباره اینکه آیا از بازیکنان خارجی خود راضی هستید، گفت:‌ هنوز کومان آمادگی لازم را ندارد،‌ اما او رزومه خوبی دارد، در تیم‌های خوبی بازی کرده که می‌تواند این هفته و هفته بعد به تیم سپاهان کمک کند، از کی‌روش استنلی راضی هستم، او بازیکن خوبی است و مطمئنا امسال سال خوبی را با سپاهان سپری خواهد کرد، او قبلا با قلعه‌نویی کار کرده و خیلی خوب با تیم هماهنگ شده است.
تابش در پایان در خصوص شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان نیز گفت: با توجه به گرمای بیش از حد، شرایط چمن ورزشگاه هفته گذشته خوب نبود، اما الان خیلی بهتر شده است، تدابیری اندیشیده شده که شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان روز به روز بهتر شود، با توجه به اینکه این در چمن‌ها قارچ هم رشد کرده بود، اما الان وضعیت بهتری دارد، مطمئنا شرایط چمن نیز بهتر می شود و در ادامه فصل هیچ مشکی نخواهیم داشت.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها