X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 12:59
کد خبر: 27371
خبرنگار: khani
نظرات: 1

پذیرایی کاپیتان‌ها از تراکتور با پیراهن زرد

پذیرایی کاپیتان‌ها از تراکتور با پیراهن زرد پذیرایی کاپیتان‌ها از تراکتور با پیراهن زرد
کاپیتان های سابق تراکتورسازی این هفته تقابل جالبی با تیم سابق شان خواهند داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم های سپاهان و تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می روند و بی تردید در این مسابقه همه نگاه ها به بازیکنان و مربیان سابق تراکتورسازی است که قبلا در سپاهان توپ می زدند.
در سپاهان کنونی علاوه بر امیر قلعه نویی دستیاران این مربی نیز در تراکتورسازی کار کردند و در بین بازیکنان نیز نفراتی مثل مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی و سعید آقایی سابقه سال ها بازی در تراکتورسازی را دارند.
در این بین تقابل کیانی و ایرانپوریان ویژه تر از بقیه خواهد بود. دو کاپیتان تراکتورسازی در سال های گذشته امسال با تغییرات ایجاد شده در این تیم جدا شدند و راه اصفهان را درپیش گرفتند. کیانی و ایرانپوریان که همواره محبوبیت خاصی نیز نزد هواداران تراکتورسازی داشته اند، بی تردید برای بازی روز جمعه حس ویژه ای دارند و انگیزه شان هم زیاد است تا مقابل تیمی که سالها در آن توپ زدند، بازی خوبی به نمایش بگذارند.
کیانی اکنون به عنوان کاپیتان سپاهان فعالیت می کند و ایرانپوریان نیز یکی از مهره های کلیدی تیم امیر قلعه نویی است. حال باید دید آنها مقابل تراکتورسازی چه عملکردی خواهند داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها