X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 13:10
کد خبر: 27372
خبرنگار: khani
نظرات: 8

هوادارن سپاهان از آبان‌ماه روی طبقه دوم نقش‌‌جهان

تابش: با حاج‌صفی مذاکره داشتیم

تابش:  با حاج‌صفی مذاکره داشتیم تابش:  با حاج‌صفی مذاکره داشتیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دیروز و امروز با حاج‌صفی مذاکراتی داشتیم و باید دید ابتدا می‌تواند رضایت باشگاه‌اش را برای جدایی جلب کند یا نه ولی امیدواریم بتوانیم فرزند سپاهان را به باشگاه برگردانیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در مورد بازگشت احسان حاج‌صفی به سپاهان اظهار کرد: این بازیکن تحت قرارداد باشگاه خودش هست و باید دید ابتدا می‌تواند با باشگاهش به توافق برسد و جدا شود، بعدا در مورد پیوستنش به سپاهان صحبت کنیم.
وی افزود: باید دید باشگاه برای جدایی این بازیکن چه انتظاراتی دارد و آیا حاج‌صفی می‌تواند رضایت باشگاه را برای جدایی جلب کند یا نه؛ باشگاه سپاهان تمایل دارد تا این بازیکن را جذب کند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: مرتب با مدیر برنامه‌های او از دیروز و امروز در تماس بودیم و تمایل داریم تا محصول آکادمی خودمان و فرزند سپاهان را به این تیم بازگردانیم و امیدوارم شرایط این انتقال فراهم شود تا بتوانیم در خدمت او باشیم.
وی در مسائل مالی این انتقال گفت: موضوع در مورد شبهات است و در بحث قراردادها 5 و 6 تیم بیشتر از ما هزینه کرده‌اند و سپاهان هیچ شبه‌ای ندارد؛ صحبت کردن راحت است و هرکسی هرچیزی می‌خواهد، می‌گوید که ما هم در مواردی اقدام قضایی کرده‌ایم در این باره و کسانی که چنین شبهاتی را وارد می‌کنند، باید صحبت‌هایشان را ثابت کنند.
تابش ادامه داد: بودجه ما تعریف شده است و نمی‌توانیم بیشتر از بودجه هزینه کنیم و انحراف بودجه هم نهایتا یکی دو درصد امکان‌پذیر است؛ مگر ممکن است تیمی بتواند دوبرابر بودجه‌اش هزینه کند و ما اعلام‌ کرده‌ایم که آماده‌ایم به همراه همه تیم‌های دیگر قراردادهایمان را روی میز بگذاریم.
وی در مورد زمین چمن نقش‌جهان و انتقاداتی که از آن شد، تصریح کرد: زمین نقش‌جهان شرایط خاصی دارد و گرمای بی‌سابقه‌ای در آن منطقه وجود دارد که دمای روی زمین 55 تا 58 درجه اعلام شده است؛ خوشبختانه بازی بعدی ما بیرون از اصفهان است و بعد از آن هم چندهفته مسابقات تعطیل است که مشکل چمن حل خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نیز گفت: طبقه دوم درحال مسقف شدن است و پایه‌ها هم درحال تقویت شدن است و صندلی‌گذاری و سایر امور آن انجام شده است و پیمانکار شدیدا درحال فعالیت است.
وی در پایان در مورد زمان تکمیل شدن طبقه دوم نقش‌جهان اظهار کرد: آبان ماه زمان اعلامی پیمانکار برای تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها