X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 13:43
کد خبر: 27374
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نبی در نقش جهان شاغل شد

بازگشت دوباره نبی به خانواده سپاهان

بازگشت دوباره نبی به خانواده سپاهان بازگشت دوباره نبی به خانواده سپاهان
هوادار سپاهان که طی یک اتفاق محکوم به قتل شده بود آزاد شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از تلخ‌ترین و در عین حال تأثیرگذارترین برنامه‌های نود در اواسط اسفندماه سال گذشته بر روی آنتن رفت که در یکی از آیتم‌های‌ آن ماجرای جوانی به نام نبی پخش شد که به خاطر علاقه بیش از حد خودش به فوتبال و به هنگام کری خوانی مرتکب قتلی ناخواسته شده بود و مدت زیادی از بهترین سال‌های زندگی اش را به خاطر عدم توان پرداخت دیه در پشت میله‌های زندان پشت سر گذاشته بود.
خوشبختانه به لطف مردم خیر و انسان‌دوست کشورمان و کمک‌هایی که در حوزه ورزش از جمله باشگاه سپاهان جمع‌آوری شد در نهایت نبی توانست از زندان آزاد شود و به آغوش خانواده بازگردد.
این جوان هوادار سپاهان دو هفته قبل در بازی سپاهان و پیکان هم در استادیوم نقش جهان حاضر شد و از نزدیک بازی تیم محبوبش را تماشا کرد.
با این حال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همچنین شرکت عظیم فولاد مبارکه اصفهان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی که در حوزه ورزش بر عهده دارند ، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اشتغال این هوادار متعصب سپاهان انجام داده است و نبی به عنوان یکی از نیروهای شاغل در ورزشگاه نقش جهان از این پس در کنار تیم محبوب خودش خواهد بود تا بتواند بخشی از سال‌های از دست رفته را جبران کند.
امیدواریم با انجام اقدامات پیشگیرانه لازم در حوزه فوتبال و هیجانات ناشی از آن، در آینده کمتر شاهد بروز این آسیب‌های اجتماعی در زندگی هوادارانی باشیم که به عشق فوتبال زندگی می‌کنند و گاهی اوقات برای حمایت از تیم‌های مورد علاقه‌ خود در مسیری قرار می‌گیرند که منجر به ایجاد بحران در زندگی شخصی آنها می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها