X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 14:32
کد خبر: 27376
خبرنگار: khani
نظرات: 2

بازی سختی برابر سپاهان داریم

آذرنیا: تفاهم خواهر خواندگی میان تراکتورسازی و سپاهان وجود دارد

آذرنیا: تفاهم خواهر خواندگی میان تراکتورسازی و سپاهان وجود دارد آذرنیا: تفاهم خواهر خواندگی میان تراکتورسازی و سپاهان وجود دارد
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تفاهم نامه خواهر خواندگی با سپاهان داریم و کانون هواداران 2 تیم هم با یکدیگر هماهنگ هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسن آذرنیا سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم روز به روز بهتر می شود و با گذشت زمان هماهنگی میان بازیکنان صورت می گیرد و نتایج لازم را در لیگ برتر کسب می کنیم.
او درباره بازی با سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: بازی سختی برابر سپاهان داریم چرا که این تیم از کادر فنی مجربی برخوردار است و قلعه نویی هم زمانی هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده داشت و شناخت خوبی از تیم ما دارد. البته بازیکنان تیم به تدریج با یکدیگر هماهنگ می شوند و بازی با کیفیت بهتری ارائه می دهند.
آذر نیا درباره پیشنهاد باشگاه سپاهان جهت ایجاد آرامش در سکوهای ورزشگاه تصریح کرد: پیشنهادی از سوی باشگاه سپاهان دریافت نکردیم اما بین 2 باشگاه تفاهم نامه خواهر خواندگی وجود دارد و کانون هواداران 2 تیم با یکدیگر هماهنگ هستند و مشکلی در سکوها ایجاد نمی شود. همچنین هواداران تراکتورسازی یکی از بهترین هواداران دنیا هستند و هفته گذشته 61 هزار تماشاگر بدون کمبود امکانات فقط 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند و هیج مسئله حاشیه ای هم ایجاد نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها