X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 16:32
کد خبر: 27378
خبرنگار: lark
نظرات: 6

سپاهان جزو شانس‌های اصلی قهرمانی است

استنلی: باید تراکتور را شکست دهیم

استنلی: باید تراکتور را شکست دهیم استنلی: باید تراکتور را شکست دهیم
سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر موفق به شکست دادن ذوب‌آهن شد و حالا شاگردان قلعه‌نویی رفته‌رفته خودشان را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی نشان می‌دهند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرورزشی، با استنلی کی‌روش در خصوص بازی با ذوب‌آهن، شانس سپاهان برای قهرمانی و مسائل دیگر صحبت کردیم.

بازی با ذوب‌آهن چطور بود؟

ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. من سال گذشته هم شهرآورد اصفهان را تجربه کرده بودم ولی این بار با پیراهن سپاهان در این مسابقه به میدان رفتم. فکر می‌کنم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی ما مستحق برد بودیم. در جریان مسابقه دیدید که موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

اخراج زبیر نیک‌نفس بازیکن ذوب‌آهن درست بود؟
من وظیفه ندارم در مورد داوری صحبت کنم و این موضوع به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

آیا ۱۰ نفره شدن ذوب‌آهن در برد شما تأثیرگذار نبود؟
ذوب‌آهن وقتی ۱۱ نفره بود، ما در چند دقیقه به آن‌ها ۲ گل زدیم. نمی‌توان گفت که برد ما به خاطر ۱۰ نفره شدن بازیکن حریف بود. در ضمن آن‌ها از دقیقه ۶۵ به بعد ۱۰ نفره شدند. البته باید بگویم که ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و من هرگز ارزش‌های این تیم را نادیده نمی‌گیرم.

بازی کردن در سپاهان چه تفاوت‌هایی با ذوب‌آهن دارد؟

من سال گذشته هم روز‌های خوبی در ذوب‌آهن داشتم و حالا در سپاهان بازی می‌کنم. سپاهان هم یک باشگاه حرفه‌ای است و وقتی با پیشنهاد سرمربی مواجه شدم، در نهایت با مسئولان باشگاه مذاکره کردم و به توافق رسیدیم. امیدوارم که فصل خوبی را در این تیم داشته باشم و بتوانم بازی‌های تأثیرگذاری را برای سپاهان انجام بدهم.

فکر می‌کنی سپاهان امسال قهرمان شود؟
در فوتبال چیزی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

به نظر تو سپاهان پتانسیل قهرمانی دارد؟
صد درصد این پتانسیل را دارد و ما امسال یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم. البته هیچ تیمی نمی‌تواند با قاطعیت بگوید که ما قهرمان می‌شویم، چون چند تیم دیگر هم هستند که شانس خودشان را برای قهرمانی امتحان می‌کنند. هر تیمی که کمتر اشتباه داشته باشد، در نهایت قهرمان خواهد شد.

در مورد بازی با تراکتورسازی چه صحبتی داری؟

همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت است. ما این هفته میزبان هستیم و امیدوارم اولین برد خودمان را در لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به دست بیاوریم. تراکتورسازی هم تیم خوبی است و بازی آسانی در پیش نداریم ولی برای اینکه جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم، باید تراکتورسازی را شکست بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها