X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1397, 19:26
کد خبر: 27380
خبرنگار: khani
نظرات: 4

بازی با تراکتورسازی بازی قشنگی می شود؛

نیازمند: گلی که خوردم روی اشتباه محاسباتی بود

نیازمند: گلی که خوردم روی اشتباه محاسباتی بود نیازمند: گلی که خوردم روی اشتباه محاسباتی بود
پیام نیازمند گلر تیم فوتبال سپاهان می گوید که پیروزی برابر ذوب آهن بسیار ارزشمند بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص دیدار برابر ذوب آهن و پیروزی در این مسابقه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خوبی بود. پیروزی در این مسابقه خیلی می توانست تیم ما را جلو بیاندازد و اگر غیر از این می شد کارمان خیلی سخت می شد. خدا را شکر توانستیم بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و همه تماشاگران این بازی چه آنهایی که در استادیوم بودند و چه آنهایی که در خانه بازی را تماشا می کردند از این بازی لذت بردند.
گلر 1.93 سانتی متری تیم فوتبال سپاهان در مورد اشتباهی که روی گل ذوب آهن داشت، توضیح داد: اشتباهی که روی آن صحنه داشتم، اشتباه محاسباتی بود نه اشتباه تکنیکی. بعد که که فیلم بازی را دیدم بیشتر حسرت خوردم، چرا که با گلی که دریافت کردیم، تیم هم تحت فشار قرار گرفت. فکر کردم توپ مستقیم به بیرون می رود و گفتم دلیل ندارد بگیرم. ندیدم بازیکن ذوب آهن پشت من هست و متاسفانه همان بازیکن روی توپ اثر گذاشت و گل خوردیم.
نیازمند در ادامه افزود: تمام کسانی که بازی های من را دیده اند و دنبال کرده اند، می دانند که عکس العمل هایم روی توپ های بلند یکی از نقاط قوتم است. این اشتباه تکنیکی نبود و محاسباتی بود.
دروازه بان 23 ساله تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه بعد از بازی چه واکنش های به خاطر این گل دریافت کرده، اضافه کرد: بعد از گل به هر حال در مورد آن صحبت می شود ولی اشتباه پیش می آید و قرار نیست بعد از یک اشتباه بمیرم و یا خودکشی کنیم. همیشه سعی می کنم از اشتباهاتم درس بگیریم و بعد از این گل هم سعی کردم با روحیه بالا به کارم ادامه بدهم.
سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در مورد جو پرتنشی که در زمین میان بازیکنان دو تیم برقرار بود، گفت: به هر حال دربی مسابقه ای است که فشار بالایی دارد و این فشار به بازیکنان منتقل می شود و ممکن است آنها تحت فشار رفتارهایی انجام دهند و به همین خاطر است که معمولا دربی ها در همین جو برگزار می شود.
گلر تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار بعدی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز نیز بیان کرد: صد در صد می تواند بازی قشنگی باشد. تراکتورسازی با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که جذب کرده، یکی از تیم های پرستاره لیگ برتر است ولی هنوز فکر می کنم جا نیفتاده. ما هم به هر حال تیم خیلی خوبی هستیم و تیم ما هم رفته به رفته بهتر می شود و فکر می کنم می توانیم بازی خوبی داشته باشیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.
نیازمند در پایان در خصوص تغییر محل میزبانی سپاهان از نقش جهان به فولادشهر عنوان کرد: از دیدگاه هواداران فکر نمی کنم زیاد جالب باشد، چون فاصله زیاد است ولی از لحاظ شرایط زمین به نفع ما می شود، چون در نقش جهان چمن کیفیت خوبی نداشت ولی در اینکه نقش جهان ورزشگاه مدرنی است شکی وجود ندارد.
وی در مورد اینکه آیا او هم در دو بازی ابتدایی روی چمن نقش جهان با مشکل مواجه می شد، تاکید کرد: صد در صد بازی نفت آبادان نزدیک بود سر بخوردم. چمن ورزشگاه تا پا می گذاری سریع کنده می شود. حالا مثل اینکه قرار است در یک ماهی که بازی نداریم، شرایط درست شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها