X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1397, 13:32
کد خبر: 27385
خبرنگار: khani
نظرات: 3

تغییر محل بازی با تراکتورسازی ارتباطی به هواداران ندارد

تابش: شرایط فراهم شود حاج صفی را به خدمت می‌گیریم

تابش: شرایط فراهم شود حاج صفی را به خدمت می‌گیریم تابش: شرایط فراهم شود حاج صفی را به خدمت می‌گیریم
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر شرایط فراهم شود احسان حاج صفی را به خدمت می‌گیریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش مدیرعامل تیم سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت جذب احسان حاج صفی اظهار کرد: حاج صفی با باشگاه المپیاکوس یونان مشکل پیدا کرده است و اگر شرایط فراهم شود این بازیکن را جذب می کنیم.
او ادامه داد: حاج صفی بازیکن سپاهان بوده و علاقمند است که به تیم سابقش بازگردد و ما هم تمایل به جذب این بازیکن داریم. بنابراین اگر حاج صفی به یک تیم اروپایی انتقال پیدا نکرد ما اقدامات لازم برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام می دهیم.
تغییر محل بازی با تراکتورسازی ارتباطی به هواداران ندارد
تابش درباره علت تغییر محل بازی تراکتورسازی به ورزشگاه فولاد شهر تصریح کرد: چمن ورزشگاه نقش جهان نیاز به استراحت داشت و با توجه به اینکه بعد از هفته ششم 20 روز لیگ برتر تعطیل است تصمیم گرفتیم که از این فرصت استفاده کرده و زمین این ورزشگاه را ترمیم کنیم. به هر حال تغییر محل بازی ارتباطی به تماشاگران تبریزی ندارد و تعمیرات ورزشگاه نقش جهان باعث شد که محل بازی به ورزشگاه فولاد شهر انتقال یابد.
هواداران سپاهان و تراکتورسازی تعامل خوبی با یکدیگر دارند
او ادامه داد: هواداران 2 تیم فوتبال سپاهان و تراکتورسازی با هم صمیمی هستند و تعامل خوبی با یکدیگر دارند و مشکلی در این باره وجود ندارد. البته ورزشگاه نقش جهان ظرفیت جایگاه تماشاگرانش نسبت به فولاد شهر بیشتر است و به نفع تیم ما بود که بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی مان برگزار شود اما به علت وضعیت نامناسب چمن تصمیم گرفتیم که این بازی در فولاد شهر انجام شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: طی نامه ای به سازمان لیگ درخواست تغییر محل بازی با تراکتورسازی را دادیم که مورد موافقت مسئولان قرار گرفت و قرار است این بازی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها