X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1397, 16:13
کد خبر: 27387
خبرنگار: lark
نظرات: 1

نمی‌خواهم در مورد دلایل جدایی از تراکتورسازی صحبت کنم؛

ایران‌پوریان: سپاهان فاکتورهای قهرمانی را دارد

ایران‌پوریان: سپاهان فاکتورهای قهرمانی را دارد ایران‌پوریان: سپاهان فاکتورهای قهرمانی را دارد
محمد ایران پوریان می گوید که سپاهان فاکتورهای لازم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هجدهم را دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محمد ایران پوریان مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص پیروزی در دربی اصفهان که در دقایق پایانی سخت و دشوار هم شده بود، اظهار داشت: تیم ما بازی را خیلی خوب شروع کرد و موقعیت هم داشتیم و بهترین استفاده را هم کردیم؛ ولی همه بعد از دو گلی که زدیم، تک تک بازیکنان روی شکم سیری بازی کردیم. البته متاسفانه طبق گفته کارشناسان دو پنالتی برای ما گرفته نشد؛ اگر پنالتی گرفته می شد، دقایق پایانی استرس زا نمی شد ولی بعد از گلی که خوردیم ناخودآگاه تیم عقب نشست ولی خدا را شکر که توانستیم در نهایت بازی را ببریم.
مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد داوری در دربی اصفهان افزود: من بهتر است در جایگاه بازیکن در این مورد صحبت نکنم؛ در بالا هم که به این موضوع اشاره کردم گفته کارشناسان بود.
محمد ایران پوریان که در دو بازی گذشته خانگی سپاهان هم به وضعیت چمن نقش جهان اعتراض کرده بود، در خصوص تغییر محل برگزاری دیدار خانگی سپاهان و بازی در فولادشهر توضیح داد: خب مطمئنا کیفیت چمن فولادشهر خیلی بهتر از نقش جهان است؛ در نقش جهان حفظ کردن تعادل خودمان هم سخت است. چمن خیلی راحت زیر پا حرکت می کند و مطمئنا کار سخت تر می شود. فکر می کنم در فولادشهر شرایط خیلی بهتر می شود. متاسفانه ولی تنها مشکل این است که هوادارانمان اذیت می شوند.
بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی در مورد دلیل جدایی از این تیم پس از سال ها حضور در تبریز در آستانه دیدار با این تیم گفت: والا من چندین سال همانطور که شما گفتید در این تیم بودم و تا آنجا که توانستم برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران زحمت کشیدم. بهتر است حالا دیگر در مورد دلایل جدایی صحبت نکنم. دیگر این اتفاق افتاده و این افتخار نصیبم شد که از یک تیم بزرگ به تیم بزرگ دیگری آمده ام و حالا پیراهن سپاهان را بر تن دارم و سعی می کنم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام بدهم.
ایران پوریان در مورد دیدار برابر تراکتورسازی نیز اضافه کرد: مطمئنا بازی خیلی سختی داریم. تیم تراکتور سازی تیم خیلی خوبی دارد. ما در این بازی بزرگ باید بزرگی کنیم. باید هوشیار باشیم و کمترین اشتباه را انجام بدهیم تا در این بازی موفق بشویم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه فکر می کرد پس از جدایی از تراکتورسازی بازیکنان سرشناسی نظیر اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و چند بازیکن دیگر جذب تیم شوند، اظهار داشت: برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم در تمام مراحل. این فصل من بازیکن سپاهان هستم و نظر خاصی در این مورد ندارم. امیدوارم موفق باشند.
ایران‌پوریان در پاسخ به این سوال که دلیل خشونت هفته های اخیر روی سکوها چه چیزی است، توضیح داد: به نظرم باید فدراسیون خیلی بهتر شرایط را کنترل کند. هم فدراسیون و هم باشگاه ها می توانند در جلوگیری از رخ دادن این شرایط بهتر عمل کنند. مردم هم نباید مشکلات را به ورزشگاه بیاورند، چرا که این موضوع باعث می شود از فوتبال لذت نبرند. رفتارهایی که در برخی از ورزشگاه های ایران دیدیم، شایسته مردم ایران نیست؛ فرقی ندارد که هوادار کدام تیم هستیم ولی نباید این رفتارها را نشان دهیم. در این بین اگر چشمی از دست برود و یا تلفاتی ایجاد شود، چه کسی می تواند پاسخ بدهد. همه ما چه فارس، چه کرد، چه عربه، چه لر یک ملت هستیم و مردم ایرانیم.
مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در پایان در مورد اینکه چقدر شانس قهرمانی برای تیمش در رقابت های امسال قائل است، بیان کرد: ممئمنا تیم ما تمام فاکتورهای مدعی شدن را دارد ولی با حرف زدن چیزی درست نمی شود، باید تلاش کنیم و برای پیروزی و موفقیت بجنگیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها