X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 شهریور 1397, 12:37
کد خبر: 27539
خبرنگار: khani
نظرات: 6

نویدکیا و رجب زاده، در کلاس مربیگری B آسیا

نویدکیا و رجب زاده، در کلاس مربیگری B آسیا نویدکیا و رجب زاده، در کلاس مربیگری B آسیا
اسطوره های باشگاه سپاهان و ذوب آهن، در حال حاضر در کلاس های مربیگری B آسیا شرکت می کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رضا صادقی مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال اصفهان، در گفتگو با ایمنا درخصوص برگزاری کلاس مربیگری B فوتبال آسیا در اصفهان، گفت: دوازدهمین دوره مربیگری B آسیا به میزبانی اصفهان از روز گذشته - ۱۲ شهریورماه - با حضور میرشاد ماجدی رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال، افتتاح شد که مرحله اول آن تا ۲۱ شهریور ادامه دارد و شرکت کنندگان دو آزمون کوچینگ را پشت سر می گذارند.
وی افزود: مرحله دوم این دوره از ۱۱ مهرماه تا ۲۰ برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان موظف به گذراندن آزمون کوچینگ سوم، کنفرانس و امتحان تئوری هستند.
مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال اصفهان، تصریح کرد: مدرسین این دوره، آقایان توتونی و جعفری هستند که سال ها سابقه تدریس دارند و از مدرسین اصفهانی و صاحب نام فدراسیون به شمار می روند. همچنین محرم نویدکیا، محمد صلصالی، مهدی رجب زاده، عباس قاسمی، فرشاد بهادرانی، جواد ماهری، جمال حق شناس، حمید شفیعی و محمود ابراهیمی از جمله فوتبالیست های مطرح و حاضر در این کلاس هستند.
صادقی در خصوص برنامه های کمیته آموزش هیئت فوتبال در سال جاری خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال و با حضور میرشاد ماجدی روز جمعه گذشته - 9 شهریور ماه - همایشی با شرکت ۴۰۰ نفر از مربیان آقایان و بانوان فعال استان اصفهان برگزار کردیم که مرتصی محصص و مجید جلالی به همراه مدرسین کلاس B در این مراسم حضور داشتند و آخرین متد مربیگری برای شرکت کنندگان تدریس شد.
وی ادامه داد: در آینده نزدیک دوره مربیگری C آسیا و دوره های مربیگری فوتسال بانوان، را میزبانی خواهیم کرد و کلاس های دانش افزایی اختصاصی در زمینه فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در برنامه های کمیته آموزش دیده شده است.

نویدکیا و رجب زاده، در کلاس مربیگری B آسیا

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها