X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 شهریور 1397, 12:47
کد خبر: 27566
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 13

این پایان رسیدنی است؟

بیانیه پشت بیانیه؛ حرف پشت حرف

بیانیه پشت بیانیه؛ حرف پشت حرف بیانیه پشت بیانیه؛ حرف پشت حرف
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد موضوع انتقال حاج صفی به تراکتورسازی تبریز دربردارنده حواشی کوچک و بزرگی بود که هر دو باشگاه اصفهانی و تبریزی را به واکنش های متعددی وا داشت.

تکرار و تعمیم بیهوده است؛ سپاهان را دریابید!
آنچه امروز بیش از هر مساله دیگر خاطر هواداران سپاهان را آزرده می کند پرداختن به مسائل بی اهمیت و تعمیم حواشی به روزهای آتی است. آنچه هواداران سپاهان در دوران سراسر اوج و آقایی تیمشان آموخته اند گذر از موانع و مشکلاتی است که در مقطعی هرچند کوتاه گریبانگیر سپاهان شده است. درایت هواداران سپاهان در موضوع آن چنان مشخص است که صبح پس از روز قرارداد حاج صفی با باشگاه تبریزی دیگر تمایلی به پوشش رسانه ای این رویداد نداشتند و تمرکزشان را نسبت به آمادگی تیم و بازیکنان و کادر فنی همیشه متعصبش لازم می دانستند. هواداران سپاهانی ها آموخته اند پوشیدن پیراهن مقدس باشگاهشان بالاترین ارزش ورزشی و اخلاقی است و تا مادامی که بازیکنی این پیراهن طلایی مقدس را بر تن دارد مورد حمایت جانانه آن ها قرار خواهد گرفت. پس از جدایی از سپاهان اما، احترام، گذشت و بی توجهی به آنچه برای سپاهان منفعت ورزشی یا ارزش اخلاقی تلقی نمی شود در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آغاز و پایان در دست هواداران!
از سوی دیگر آنچه در بیانیه های روابط عمومی هر دو باشگاه مشهود بود دعوت هوادارانشان به ادامه و استحکام پیوند برادری هر دو باشگاه بود. از پشت پرده موضوع بی اطلاعیم اما آنچه بر ما واضح است در نقطه آغاز و ایجاد این پیوند برادری بین هواداران اصفهان و تبریز، باشگاه ها نقش موثری نداشتند. شروع این روابط خاص و دوستانه بین هواداران سپاهان با هواداران تبریزی، همچون هواداران پارس جنوبی جم و همچون هواداران همشهری پرافتخارمان باشگاه ذوب آهن تنها نشات گرفته از روح بالای ورزش و اخلاق در قلب هواداران طلایی پوش بوده است. اگرچه در مقاطعی باشگاه ها از فرصت بدست آمده و این امر نیک استقبال کردند اما بهتر است تشخیص اخلاقیات و چگونگی رفتار را به عهده همان هواداران فهیم و صاحب شعور بگذاریم و کمتر با صدور بیانیه های رسمی و باشگاهی سعی بر خدشه دار کردن روح بزرگ ورزش شویم و بر خاطرات خوب گذشته موج سواری کنیم.

در پایان اما لازم است سخنی با هواداران هم جنس و هم خونمان در تبریز داشته باشیم. خاطرات شما و دین شما تا همیشه در وجود ما جاودانه است. ما هم همچون شما، نمک خور و نمکدان شکن نیستیم و بی تردید اتفاقات رخ داده حتی با وجود رد و بدل شدن پیام ها و کامنت های به دور از شخصیت و منزلت، همچنان نمی تواند حیای والای انسانی و تاریخ را خدشه دار کند. روابط خوب و برادرانه امری دو سویه است تا مادام برقراری احترام متقابل، مانا خواهد ماند و نیازی به تاکید و توصیه غیر ندارد. بیش از این برای به خدمت گرفتن یکی از محصولات آکادمی سپاهان انرژی صرف نکنید و بپذیرید در لحظه های پر التهاب زمین و زمان، این قلب ها هستند که حماسه می سازند و نه هیچ چیز دیگری...

مجتبی فدایی - سردبیر پایگاه خبری طوفان زرد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها