X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 شهریور 1397, 20:34
کد خبر: 27568
خبرنگار: lark
نظرات: 2

تیم مان جوان تر شده است

فاطمه کریمی: هدف مان کسب عنوان قهرمانی است

فاطمه کریمی: هدف مان کسب عنوان قهرمانی است فاطمه کریمی: هدف مان کسب عنوان قهرمانی است
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: نسبت به سال گذشته که فرصت کافی نداشتیم امسال خیلی خوب استارت زدیم.

فاطمه کریمی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد در مورد شرایط این تیم گفت: حدود یک ماه است که تمرینات خود را شروع کرده ایم و خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است و نسبت به سال گذشته که فرصت کافی نداشتیم امسال خیلی خوب استارت زدیم.

کریمی درباره وضعیت تیم فوتبال بانوان سپاهان نسبت به سال گذشته افزود: مطمئنا شرایط نسبت به سال پیش خیلی تغییر کرده است. پارسال تیم دقیقه نود بسته شد و فرصت کافی برای هماهنگی نبود اما امسال با توجه به اینکه تمرینات را زودتر شروع کردیم و سه هفته تمرینات بدنسازی داشتیم، هم سطح آمادگی بچه ها بالاتر است و هم نسبت به فصل قبل تیم فوق العاده جوان تر شده و چند نفر از بچه های تیم ملی جوانان اضافه شدند که مطمئنا می توانند کمک زیادی به سپاهان بکنند.

مدافع جوان طلایی پوشان درمورد جایگاه سپاهان در فصل جدید، بیان کرد: امسال دو تیم به لیگ برتر اضافه شدند و باتوجه به اینکه اکثر بازیکنان تو تیم های مختلف پخش شدند میتوان گفت همه تیمها شرایط خوبی دارند ولی ما با قدرت تمرینات خود را ادامه می دهیم و مطمئنا هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.
وی در پایان گفت: باید از مجموعه سپاهان به خاطر حمایتی که از ما می کنند، تشکر کنم. آنها واقعا همه جوره ما را ساپورت میکنند و حتما کل تیم سپاهان به خاطر وجود چنین حمایت هایی تمام تلاش خود را به کار میگیرند که به قهرمانی برسند.
فاطمه کریمی: هدف مان کسب عنوان قهرمانی است
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها