X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1397, 10:58
کد خبر: 27580
خبرنگار: lark
نظرات: 1

تلاش میکنیم از اعتبار باشگاه سپاهان به بهترین شکل دفاع کنیم

مینا نافعی: بازیکنان جوان مان از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند

مینا نافعی: بازیکنان جوان مان از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند مینا نافعی: بازیکنان جوان مان از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند
دروازه بان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تمرینات را از اواسط مردادماه شروع کردیم.
مینا نافعی، دروازه بان تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد درباره وضعیت تمرینات این تیم گفت: تمرینات را از اواسط مردادماه شروع کردیم. خداراشکر همه چیز بسیار خوب است و تمرینات هم برای بازیکنان و هم برای ما که دروازه بان هستیم خیلی جدی پیش میرود. مخصوصا اینکه امسال به لطف خانم شهبازی و باشگاه سپاهان مربی اختصاصی دروازه بان هم به تیم اضافه شده و این کمک خیلی بزرگی برای ماست.

نافعی با اشاره به اینکه گلر اول طلایی پوشان از این تیم جدا شده، بیان کرد: زمرد امسال با ما نیست و اینطور که گفته شده من گلر اول سپاهان در فصل جدید هستم. این نشان دهنده این است که مسئولیت خیلی سنگینی به عهده ام گذاشته شده و مطمئنا تمام تلاشم را میکنم که مسئولیت هایی که به من سپرده شده و مواردی که تیم، مربیان و هم تیمی هایم انتظار دارند را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. قطعا برای گلری مثل من با تجربه کمی که در لیگ برتر دارم این یک فرصت فوق العاده برای من خواهد بود که خودم را خیلی خوب نشان دهم.
دروازه بان با اخلاق طلایی پوشان در ادامه گفت: باید بگویم که من سبک گلری مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان و همچنین در بخش بانوان هم اشلیان هریس گلر تیم ملی امریکا را دوست دارم .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر ارزیابی اش از جایگاه سپاهان با توجه به جدا شدن چند بازیکن تاثیرگذار سال قبل و جایگزین کردن آنها با بازیکنان جوان گفت: همان طور که خانم شهبازی گفتند خداراشکر سپاهان تیمی نیست که به بازیکن وابسته باشد. طبیعتا ما بازیکن های صاحب نامی را در فصل نقل و انتقالات از دست دادیم ولی بازیکنان جوانی که به تیم ما اضافه شدند خوشبختانه از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و در تمرینات تمام تلاش خود را میکنند که با بازیکنان بزرگتر و با تجربه هماهنگ شوند. همچنین ما ملی پوش های زیادی هم از تیم ملی جوانان داریم که میتوانند کمک بسیار زیادی برای تیم باشند. شما مطمئن باشید همه ما تمام تلاشمان را میکنیم که از اعتبار باشگاه سپاهان به بهترین شکل دفاع کنیم.
نافعی در پایان اذعان کرد: از شما بابت توجهتون به فوتبال بانوان خیلی تشکر میکنم. انشاالله که در پایان فصل بتوانیم به خوبی جواب زحمات شما، باشگاه و کادرفنی را پاسخ دهیم.
مینا نافعی: بازیکنان جوان مان از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها