X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1397, 11:42
کد خبر: 27582
خبرنگار: khani
نظرات: 5

در اصفهان غافلگیر شدم؛

تکسیرا: حرف آخر را امیرخان می زند

تکسیرا: حرف آخر را امیرخان می زند تکسیرا: حرف آخر را امیرخان می زند
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اعضای کادر فنی تیم با یکدیگر ارتباطی قوی دارند، توانستیم تفکرات و برنامه ریزی هایی که از جانب امیر خان پی ریزی می شود را درست انجام دهیم و تابع حرف هایشان باشیم و نتیجه بگیریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد میگوئل تکسیرا در گفت و گو با ایمنا، در خصوص همکاری با قلعه نویی و ماندگاری اش در ایران اظهار کرد: وقتی وارد تیم تراکتور شدم، امیرخان یک کمک مربی می خواست، زیرا دستیار اولش رودورف رفته بود و از تاوارز مقداری اطلاعات راجع به امیرخان گرفتم که بعد از صحبت با خود ایشان به توافق رسیدیم تا با یکدیگر کار کنیم.
وی افزود: از وقتی که در تراکتور باهم کار می کردیم تا الان که در سپاهان هستیم، رابطه ای خوب و قوی با یکدیگر داشتیم و برای تمام زحماتی که برای من کشیده اند از ایشان تشکر می کنم .
مربی سپاهان درخصوص سیستم مربی گری قلعه نویی و نظرخواهی از مربیان برای هر مسابقه تصریح کرد: همیشه همه چیز از طرف قلعه نویی سازمان دهی می شود و حرف آخر را امیرخان می زند. اعضای کادر فنی تیم با یکدیگر ارتباطی قوی دارند، توانستیم تفکرات و برنامه ریزی هایی که از جانب امیر خان پی ریزی می شود را درست انجام دهیم و تابع حرف هایشان باشیم و نتیجه بگیریم.
تکسیرا ادامه داد: همه شاهد بودند که در تراکتور به چه جایگاهی رسیدیم و توانستیم به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم، با ذوب آهن بهترین تیم در لیگ بودیم و این تیم را به رده های بالایی رساندیم و امسال هم دنبال این هستیم که بتوانیم سپاهان را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.
وی با بیان اینکه باشگاه سپاهان تلفیقی از ذوب آهن و تراکتور است، خاطرنشان کرد: باشگاه های ایران هر کدام شخصیت خاص خودشان را دارند. در رابطه با سپاهان و تراکتور بخواهم صحبت کنیم، باید بگویم هواداران خیلی خوبی دارند و ذوب آهن هم باشگاهی است که هواداران کمی دارد اما خیلی سازمان دهی شده است. ولی سپاهان به دلیل هواداران پرشور و سازمان دهی خوبش، تلفیقی از هر دو تیم تراکتور و ذوب آهن است.
مربی سپاهان با بیان اینکه مردم اصفهان فوق العاده اند، تصریح کرد: من واقعا عاشق این شهر شدم و مردمش خیلی مؤدب و مهربان هستند، می توانم بگویم من واقعا غافلگیر شدم. امسال مصاحبه ای در پرتغال داشتم که از اصفهان و مردمش خیلی خوب صحبت کردم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها