X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 شهریور 1397, 08:02
کد خبر: 27616
خبرنگار: khani
نظرات: 6

داوران 8 امتیاز از سپاهان گرفتند

تابش: امیدوار به قهرمانی هستیم

تابش: امیدوار به قهرمانی هستیم تابش: امیدوار به قهرمانی هستیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باوجودآنکه داوران باعث شدند تا امتیازهای باارزشی را از دست بدهیم اما هنوز امیدوار به قهرمانی هستیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفتگو با آنا،‌ درباره اینکه از نتایج تیم سپاهان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر رضایت دارد یا خیر، گفت: عملکرد تیم ما از نظر باشگاه خیلی راضی‌کننده بوده است. کادرفنی تیم که در رأس آن امیر قلعه‌نویی قرار دارد، به خوبی بازیکنان را آماده بازی‌ها کرده و باعث شده تا سپاهان روان و تماشاگرپسند بازی کند. بازیکنان موردِنیاز تیم جذب شدند و به آینده این تیم خیلی امیدواریم.
وی ادامه داد: اینکه ما نتوانستیم تمامی امتیازها را به‌دست آوریم، مربوط به عملکرد ضعیف کادرفنی نبوده است. در قضاوت‌های داوران شاهد کم‌لطفی بوده‌ایم. حتی در شرایط میزبانی هم، داوران قضاوت‌های عادلانه و منصفانه‌ای را از خود نشان نداده‌اند. نمی‌گویم سوت‌های داوران مغرضانه بوده است ولی وقتی هر 6 بازی ما مورد تحلیل کارشناسان داوری قرار گرفته است، در تمامی بازی‌ها حق را به سپاهان داده‌اند. در سه بازی داور بازیکن تیم حریف را اخراج نکرده است. در دیدار با پارس جنوبی جم، داور به اشتباه برای حریف پنالتی گرفت و گل سالم ما را قبول نکرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: من در زمانی که فوتبالیست بودم و امروز که در سپاهان پستی دارم، فردی نبودم که به داوری اعتراض کنم اما ناچارم از حق‌وحقوق تیمم دفاع کنم. در بیشتر هفته‌ها بازی که سپاهان یک طرف آن بوده، به عنوان بازی برتر هفته انتخاب شده است. وقتی ما فوتبال زیبایی ارائه می‌کنیم، انتظار داریم که داوران با اشتباه‌های ناخواسته باعث نشوند فرصت‌های‌مان هدر برود. من اعتقاد راسخ دارم که در 6 بازی که انجام دادیم، باید 18 امتیاز بگیریم. این داوران بودند که هشت امتیاز از ما گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: سپاهان مدعی قهرمانی است و می‌تواند این فصل قهرمان شود. امتیازهایی که هدر دادیم، ناشی از نگرش غلط کادرفنی و بازیکنان نبوده است. با قدرت به راه‌‌مان ادامه می‌دهیم و می‌دانم که در صورت عدم اشتباه تأثیرگذار داوران در هفته‌های آینده، فاصله ایجاد شده با صدرجدول از بین می‌رود و می‌توانیم برای رسیدن به قهرمانی همه تلاش خود را انجام دهیم.
تابش درباره مسائلی که پیوستن احسان حاج‌صفی به تراکتورسازی با خود به همراه داشت، تصریح کرد: باشگاه ما در زمان جذب بازیکن به بودجه‌ای که دارد،‌ توجه می‌کند. البته جذب بازیکنان توانمند در اولویت است. احسان حاج‌صفی محصول آکادمی سپاهان است و از این باشگاه به کاپیتانی تیم ملی رسید. در باشگاه همه علاقه داشتند تا حاج‌صفی از المپیاکوس به سپاهان بازگردد اما تأمین بودجه این بازیکن مسئله مهمی بود. نامه باشگاه المپیاکوس روی میز من قرار دارد که برای صدور رضایت‌نامه حاج‌صفی درخواست 500 هزار یورو کرده بود، یعنی ما برای آنکه بازیکن سابق‌مان را به‌خدمت بگیریم، باید هشت میلیارد تومان برای رضایت‌نامه پرداخت می‌کردیم و قطعاً این بازیکن مبلغی هم برای بستن قرارداد با ما درخواست می‌کرد.
وی افزود: باشگاه سپاهان همواره روابط خوبی با باشگاه تراکتورسازی داشته و حالا که این باشگاه توانایی جذب حاج‌صفی را داشته، امیدوار است بتواند استفاده خوبی از این بازیکن حرفه‌ای ببرد. برای این مدافع ملی‌پوش آرزوی موفقیت دارم و نظر او را قابل احترام می‌دانم. سپاهان تیمی است که امیدوار است تمامی تیم‌‌ها بتوانند پیشرفت کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها