X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 شهریور 1397, 16:25
کد خبر: 27622
خبرنگار: lark
نظرات: 1

ذوب آهن به من رضایت نامه نداد

مرضیه فیضی: به سپاهان آمدم تا زیر نظر خانم شهبازی فعالیت کنم

مرضیه فیضی: به سپاهان آمدم تا زیر نظر خانم شهبازی فعالیت کنم مرضیه فیضی: به سپاهان آمدم تا زیر نظر خانم شهبازی فعالیت کنم
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: من تیم سپاهان را بسیار دوست داشتم و میخواستم زیر نظر خانم شهبازی فعالیت کنم.

مرضیه فیضی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد، در مورد دلیل انتخاب این تیم گفت: من تیم سپاهان را بسیار دوست داشتم و میخواستم زیر نظر خانم شهبازی فعالیت کنم به همین دلیل به باشگاه سپاهان آمدم. چون ایشان در هر شرایطی کنارم هستند و باعث پیشرفت من می شوند. ضمن اینکه تمرینات ما از مردادماه شروع شده است و در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود.

فیضی در مورد جدایی از ذوب آهن، اضافه کرد: من نیم فصل سال گذشته قصد جداشدن از این تیم را داشتم اما ذوب آهن به من رضایت نامه نداد تا اینکه منتظر ماندم فصل تمام شود و از این تیم جدا شوم چون شرایط آنها برای من مورد پسند نبود.
وی درمورد مربیگری سمیه شهبازی افزود: ایشان هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی خیلی فوق العاده هستند و در هر شرایط به بازیکن کمک میکنند تا پیشرفت کند. خانم شهبازی همیشه به فکر موفقیت بازیکن و تیم هستند.
بازیکن جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان گفت: باید از باشگاه سپاهان و کادرفنی تیم که ما را مورد حمایت قرار می دهند و به ما کمک میکنند، تشکر کنم. امیدوارم که بتوانیم جواب زحمات شان را بدهیم.
مرضیه فیضی: به سپاهان آمدم تا زیر نظر خانم شهبازی فعالیت کنم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها