X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1397, 13:19
کد خبر: 27659
خبرنگار: lark
نظرات: 2

لیگ برتر فوتبال بانوان هرسال بهتر از سال پیش می شود

مریم رهیده: انشالله با همدلی بچه ها قهرمان می شویم

مریم رهیده: انشالله با همدلی بچه ها قهرمان می شویم مریم رهیده: انشالله با همدلی بچه ها قهرمان می شویم
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان از لحاظ بدنی در وضعیت راضی کننده ای قرار دارند.

مریم رهیده بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد، بیان کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان از لحاظ بدنی در وضعیت راضی کننده ای قرار دارند.
رهیده درباره به تعویق افتادن لیگ برتر امسال گفت: عقب افتادن لیگ برتر قطعا باعث هماهنگی بیشتر ما خواهد شد اما موضوعات دیگر هم در آن دخیل می شوند چون مربی های بدنسازی طبق یک برنامه پیش می روند هرچند که در حال حاضر این تعویق هیچ اختلالی را به وجود نیاورده به دلیل اینکه آنها خیلی خوب تمرین های هوازی و غیر هوازی را مدیریت می کنند و خداراشکر همه اعضای تیم خیلی راضی هستند.

وی در مورد احتمال آمدن جام قهرمانی به اصفهان گفت: امسال اکثر تیم ها مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند اما باید بگویم قهرمانی زمانی به اصفهان می آید که بچه ها همدل شوند و تلاش خود را بکنند که هم اکنون همینطور است و انشالله قهرمانی از آنِ ما خواهد بود.
رهیده درباره لیگ برتر امسال افزود: لیگ برتر فوتبال بانوان هرسال بهتر از سال پیش می شود. تیم های خوبی در این فصل حضور دارند و رقابت ها به هم بسیار نزدیک است. به نظر من تیم های سپاهان، بم ، ملوان و سیرجان مدعیان اصلی قهرمانی فصل جدید را تشکیل می دهند.

هافبک طلایی پوشان درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به این تیم در فصل نقل و انتقالات، اضافه کرد: به نظر من موفق شدن در ورزش های تیمی نیاز به مکمل دارد یعنی چند بازیکن جوان که در کنار چند بازیکن باتجربه به تمرین بپردازند باعث می شود هم انگیزه آنها بالاتر برود و هم تاثیرگذاری بیشتری را ایجاد کند.
رهیده در پایان گفت: انشالله با همدلی بچه ها عنوان قهرمانی که بسیار برازنده تیم سپاهان است را به دست می آوریم.
مریم رهیده: انشالله با همدلی بچه ها قهرمان می شویم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها