X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 شهریور 1397, 17:51
کد خبر: 27668
خبرنگار: khani
نظرات: 2

ناظران بازی برای خالی نبودن عریضه دست به جریمه می‌شوند

تابش: همیشه جریمه کارساز نیست

تابش: همیشه جریمه کارساز نیست تابش: همیشه جریمه کارساز نیست
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: خودم در بازی مقابل پارس جنوبی‌جم در ورزشگاه حضور داشتم و هیچ مشکلی از سوی هواداران وجود نداشت اما نمی‌دانم چه گزارشی به فدراسیون ارسال می‌شود که باشگاه را جریمه می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی از تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: وضعیت چمن ورزشگاه خیلی بهتر از قبل شده، ضمن اینکه از قبل هم می‌دانستیم که مشکل کنده شدن چمن گرمای بیش از حد هوا است و بعضاً درجه حرارت روی چمن به ۵۸ درجه می‌رسید. البته چمن ورزشگاه نقش جهان نوپا است ولی چمن برای دیدار روز جمعه -۳۰ شهریورماه- مشکلی ندارد.
وی با اشاره به وضعیت خوب تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی با فولاد خوزستان، ادامه داد: مصدومیت محمد کریمی و خالد شفیعی برطرف شده و در دیدار روز جمعه می توانند به میدان بروند، همچنین سجاد شهبارزاده هم مصدومیتی داشت که تیم پزشکی تلاش می کنند وی را برای بازی آماده کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با توجه به اینکه در این دیدار میزبان هستیم و بازی‌های خوبی را در هفته‌های اخیر انجام داده‌ایم طبیعی است که انتظارمان حتما کسب سه امتیاز است.
تابش در مورد جریمه ۱۵ میلیون تومانی باشگاه سپاهان از سوی کمیته انضباطی به دلیل فحاشی هواداران این تیم در بازی مقابل پارس جنوبی جم در بوشهر، تصریح کرد: در این دیدار خودم در ورزشگاه حضور داشتم و هیچ مورد و مشکلی وجود نداشت. هواداران فقط تشویق می‌کردند اما نمی‌دانم گزارش ناظر این دیدار چه بوده است.
وی ادامه داد: روز قبل از دیدار با پارس جنوبی، جلسه هم‌اندیشی بین هواداران هر دو تیم برگزار شد و حتی در طول مسابقه تیم حریف را هم تشویق می‌کردند اما موردی انظباطی وجود نداشت.
ناظران بازی برای خالی نبودن عریضه دست به جریمه می‌شوند
مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطر نشان کرد: اعتراض کتبی باشگاه را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کردیم اما متأسفانه در جواب گفته‌اند با توجه به دفاعیات سپاهان، این باشگاه ۱۵ میلیون تومان جریمه می‌شود. نمی‌دانم چه کسی چه چیزی در این دیدار از هواداران سپاهان دیده است که در گزارش فحاشی به داور نوشته شده است، در صورتی که هواداران ما در این بازی بیشتر از ۱۰۰ نفر هم نبودند و هیچگونه توهین و فحاشی نشنیدیم. البته دوستان ناظر هم شاید برای خالی نبودن عریضه گاهاً مواردی را نوشته و جریمه‌های نقدی اعمال می‌کنند.
تابش اضافه کرد: در حال حاضر باید این مبلغ را پرداخت کنیم اما اگر قابلیت رسیدگی را داشته باشد مجدداً اعتراض می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در چند بازی اخیر، حتی در مسابقه ای که ذوب آهن میزبان بود شرایط خوبی را در ورزشگاه شاهد بودیم، تصریح کرد: در حال حاضر که شرایط خیلی بهتر از قبل شده باید ما هم مشوق هواداران باشیم. زمانی که حرکت مثبتی از سوی هواداران اتفاق می افتد باید تشویق شوند تا روز به روز این وضعیت بهتر شده و باانگیزه‌تر شوند تا دیگر شاهد خطایی از سوی هواداران نباشیم. همیشه جریمه نقدی و تنبیه کارساز نیست، ضمن اینکه در ابتدای لیگ، نخستین دیدار سه باشگاه پرهوادار بدون حضور تماشاگر برگزار شد که حرکت قشنگی نبود.
وی به هواداران باشگاه سپاهان توصیه کرد با توجه به مباحث به وجود آمده، کمی بیشتر مراقب بوده و تنها تیم خود را تشویق کنند تا جریمه‌ها کمتر شامل حال باشگاه شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها