X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1397, 13:28
کد خبر: 27678
خبرنگار: lark
نظرات: 2

با وجود هفت بازیکن سابق و گلزن

تنها جاسوس دو‌جانبه بازی‌های سپاهان و فولاد

تنها جاسوس دو‌جانبه بازی‌های سپاهان و فولاد تنها جاسوس دو‌جانبه بازی‌های سپاهان و فولاد
دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در بازی های لیگ برتری برابر یکدیگر هفت گلزن از تیم روبرو را در ترکیب خود داشتند اما در این میان تنها عماد رضا موفق شده دروازه هر دو تیم را باز کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، یکی از حساس ترین بازی های هفته هفتم لیگ برتر امروز در اصفهان برگزار می شود. جایی که تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان به دیدار یکدیگر خواهند رفت. در مورد یکی از جالب ترین آمار مربوط به بازی های این دو تیم مدعی لیگ برتری می توان به تنها بازیکنی اشاره کرد که توانسته با پیراهن هر دو تیم در بازی های رودررو گلزنی کند.
عماد رضا، مهاجم تند و تیز و بسیار خطرناک عراقی که با حضور در تیم فولاد خوزستان در فوتبال ایران چهره شد در یکی از دیدارهای این تیم برابر زردپوشان توانست برای تیمش گلزنی کند. اما چند فصل بعد او در یکی از بهترین تیم های سپاهان در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت و برای این تیم گلزنی می کرد. جالب اینکه او همانطور که با پیراهن فولاد دروازه سپاهانی ها را باز کرده بود توانست با پیراهن زردپوشان نیز دروازه تیم فولاد خوزستان را باز کند تا به قولی دین خود را به هر دو تیم در بازی های مستقیم ادا کند!
به غیر از عماد رضا بازیکنان دیگر نیز هستند که در هر دو تیم بازی کردند اما توانستند در یکی از این دو تیم گلزنی کنند. بختیار رحمانی، آرش افشین، لوسیانو پریرا و ساسان انصاری بازیکنانی هستند که پس از درخشش با فولادی ها، در بازی های این تیم برابر سپاهان توانستند دروازه تیم اصفهانی را باز کنند اما پس از پیوستن به جمع سپاهانی ها هرگز موفق به گلزنی برابر تیم سابق خود نشدند.
در جمع سپاهانی ها نیز به غیر از عماد رضا، دو بازیکن حضور دارند که سابقه باز کردن دروازه تیم سابق خود را به همراه سپاهانی ها دارند. علی حمودی و عبدالله کرمی که این روزها باز هم با پیراهن فولاد در لیگ برتر حضور دارند دو بازیکنی هستند که توانستند دروازه جنوبی ها را باز کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها