X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 شهریور 1397, 06:12
کد خبر: 27697
خبرنگار: khani
نظرات: 7

صحبت‌های امیرخان بسیار تأثیرگذار است

ایران‌پوریان: هواداران در روز تولم سنگ تمام گذاشتند

ایران‌پوریان: هواداران در روز تولم سنگ تمام گذاشتند ایران‌پوریان: هواداران در روز تولم سنگ تمام گذاشتند
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی تجربه کافی دارد و اگر هفته گذشته صحبت‌هایی در مورد کل بازیکنان تیم و روند بازی انجام داد قطعاً به خاطر بازی این هفته بود و نمی‌خواست آن اتفاق مجدداٌ تکرار شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، محمد ایران‌پوریان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم.
وی ادامه داد: می توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر رسانیم اما با تمرکز کامل فوتبال کردیم و تنها در یک صحنه اشتباه کوچکی داشتیم که همان اشتباه باعث شد یک گل دریافت کنیم. در مجموع تیم ما برتر و مستحق سه امتیاز بود و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.
ایران‌پوریان ادامه داد: تیم حریف هم تیم لیگ برتری بود و تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداد. دلیلی ندارد چون ما دو گل زودهنگام به ثمر می‌رسانیم تا آخر بازی همین روند را حفظ کنیم و پشت‌سر هم گل‌های زیادی را وارد دروازه حریف کنیم. اما جاهایی هم باید با تمرکز بیشتری کار کنیم و از روی شکم‌سیری فوتبال نکنیم تا بتوانیم گل‌های بیشتری را به ثمر رسانیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا هشدار هفته گذشته قلعه‌نویی در بازی این هفته تأثیرگذار بود، گفت: مطمئناً صحبت‌های امیرخان بسیار تأثیرگذار است چون تجربه کافی دارد و اگر هفته گذشته صحبت‌هایی در مورد کل بازیکنان تیم و روند بازی انجام داد قطعاً به خاطر بازی این هفته بود و نمی‌خواست آن اتفاق مجدداٌ تکرار شود.
وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: جا دارد دست تک تک هواداران را ببوسم، واقعاً سنگ تمام گذاشتند و در روز تولدم من را تشویق کردند که خیلی از آن‌ها ممنون هستم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها