X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مهر 1397, 11:21
کد خبر: 27723
خبرنگار: khani
نظرات: 1

ترین‌های هفته هفتم لیگ برتر

قلعه‌نویی مربی برتر هفته شدند

قلعه‌نویی مربی برتر هفته شدند قلعه‌نویی مربی برتر هفته شدند
هفته هفتم لیگ برتر با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید که البته یکی از این بازی‌ها نیمه‌کاره ماند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، هفته هفتم لیگ برتر با انجام ۷ بازی و یک بازی نیمه‌تمام به پایان رسید و جدول رده‌بندی این مسابقات دستخوش تغییراتی شد.
بازیکن هفته:رضا خالقی فر
رضا خالقی‌فر بازیکن کهنه‌کار تیم فوتبال ماشین‌سازی در بازی حساس این تیم مقابل پارس جنوبی جم با زدن یک گل ۳ امتیازی باعث شد تا تیم تبریزی بعد از مدت‌ها از بحرانی که به آن دچار شده بود خارج شود. این گل باعث شد تا ماشین‌سازی در جدول رده‌بندی لیگ برتر خودش را چند پله بالا بکشد و رضا مهاجری سرمربی جدید این تیم حالا می‌تواند تیمش را با شرایط بهتری آماده مسابقات بعدی تیمش کند.
بازی هفته: سپاهان و فولاد
بدون شک پرگل‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر لایق کسب عنوان بازی هفته این مسابقات است. جایی که سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق شد تیم فولاد خوزستان را ۳ بر یک شکست دهد. تیم فولاد خوزستان بازی هفته را به سپاهانی‌ها در اصفهان واگذار کرد تا تغییر کادر فنی هم نتواند به درد این تیم اهوازی بخورد. حال سپاهان در کنار پرسپولیس تنها تیم‌های بدون باخت لیگ برتر تا پایان هفته هفتم هستند و رقابت این دو تیم در جدول رده‌بندی می‌تواند به جذابیت‌های لیگ بیفزاید.
تیم هفته: استقلال خوزستان
با تقدیر از تیم سپاهان کسب عنوان تیم هفته بدون شک لایق استقلال خوزستان با هدایت یک مربی جوان به نام داریوش یزدی و عده‌ای بازیکن جویای نام است. این تیم موفق شد تیم متمول و پرمهره ذوب‌آهن را شکست دهد تا علاوه بر ناکامی‌های این تیم اصفهانی یزدی و شاگردانش نوید یک نماینده خوب برای استان خوزستان را بدهند.
ناکام هفته: ذوب آهن
تیم فوتبال ذوب‌آهن امسال با جذب امید نمازی نشان داد که کماکان دنبال‌روی فوتبال علمی خواهد بود اما مربی اسبق تیم ملی تا اینجای کار نتوانسته به انتظارات ذوبی‌ها پاسخ دهد. باخت به استقلال خوزستان سومین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی است. ذوب‌آهن در اصفهان و در جام حذفی به پدیده باخت تا از این مسابقات حذف شود، اما آنها شکست‌هایشان را از جام حذفی به لیگ برتر هم آوردند و حالا نمازی باید فکری برای تیمش انجام دهد؛ چراکه کسب تنها ۸ امتیاز از ۷ بازی بدون شک موردپسند مدیران و هواداران ذوب‌آهن نیست.
مربی هفته: امیر قلعه نویی
امیر قلعه‌نویی مربی باسابقه لیگ برتر و یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال باشگاهی ما امسال قصد دارد روزهای طلایی‌اش در سپاهان را دوباره تکرار کند. سپاهان با هدایت قلعه‌نویی تا اینجای لیگ در کنار پرسپولیس بدون باخت به کارش ادامه می‌دهد و حضور زردهای دیار زاینده‌رود در رده سوم جدول نشان‌دهنده این است که توپ سپاهان پرتر از سال‌های گذشته است و از حالا باید این تیم را با هدایت قلعه‌نویی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست.
گلزنان برتر لیگ:
۴ گل: وحید خشتان از استقلال خوزستان
۳ گل: علی علیپور از پرسپولیس، ساسان انصاری از سپاهان، یونس شاکری و امین قاسمی‌نژاد از پدیده، لوسیانو پریرا از فولاد و آنتونی استوکس از تراکتورسازی.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها