X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مهر 1397, 12:29
کد خبر: 27849
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

فراموش نکنیم!

دست مریزاد به کانون هواداران سپاهان

دست مریزاد به کانون هواداران سپاهان دست مریزاد به کانون هواداران سپاهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد نمایش خوب شاگردان قلعه نویی در جام حذفی سبب ماندن سپاهان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی شد. دیداری که اگرچه نتیجه آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بود اما با همکاری کادر فنی بازیکنان و البته حمایت همیشگی طرفداران و هواداران سپاهان همراه بود.
سپاهانی هایی که رنج مسیر خاکی، هزینه رفت و آمد ، مشکلات ورزشگاه و ترافیک کشنده جمعه شب را به جان خریدند و به قول و قراری که با امیرقلعه نویی و بازیکنان گذاشته بودند پایبند ماندند.
بی تردید شب خوب سپاهان تکمیل ناشدنی بود اگر وضعیت کنترل ، ساماندهی و تشویق و مدیریت حاضرین در ورزشگاه بر عهده زحمت کشانی همچون لیدرها و اعضای رسمی کانون هواداران سپاهان نبود. سپاهان باری دیگر نشان داد هم در مستطیل سبز و هم روی سکوها تا آخرین دقیقه و تا آخرین شوت ایستاده است و خروشی به عظمت طوفان زرد در برابر حریفان می سازند. بی تردید این بالندگی و این شور حاصل تلاش جمعی و صمیمانه سپاهانی ها به رهبری کانون هواداران سپاهان و همکاری رسانه های هواداری بود. میثاقی که دوباره برای کسب موفقیت های بزرگ همتا با نام پر افتخار سپاهان ایران بسته شده است و آغازی دوباره بر موفقیت هایمان خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها