X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مهر 1397, 14:29
کد خبر: 27852
خبرنگار: khani
نظرات: 6

داور جام جهانی هم اشتباه کرد

قلعه نویی: بازیکنانم با قلبشان بازی کردند

قلعه نویی: بازیکنانم با قلبشان بازی کردند قلعه نویی: بازیکنانم با قلبشان بازی کردند
امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید حق کادر فنی تیم ملی است که در مورد بازیکنانی که می خواهد تصمیم بگیرد ولی مهم این است که همه از بازی سپاهان لذت می برند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ امیر قلعه نویی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دیدار شب گذشته تیمش که با تساوی یک بر یک در پایان 120 دقیقه همراه بود و در ضربات پنالتی سپاهانی ها موفق شدند برابر تیم نساجی مازندران به پیروزی برسند، گفت: بازی از نظر کیفیت بازی خوبی بود. دو سبک مختلف با هم بازی می کردند؛ یک سبک تمام هدفش این بود که گل نخورد و یک سبک هم می خواست که گل بزند و هجومی بازی می کرد. به بچه هایم تبریک می گویم چون با قلبشان بازی کردند.
وی ادامه داد: خدا را شکر که به مرحله بعدی رسیدیم. البته گلی که خوردیم صد در صد مهدی کیانی شارژ شد و روی سعی آقایی هم وقتی بازی یک بر صفر بود پنالتی شد که اگر آن پنالتی گرفته می شد، اصلا روند بازی تغییر می کرد.
قلعه نویی در مورد اینکه چرا در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت نکرد، عنوان کرد: بله یک مقدار حالم بد بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دلیل استفاده از دو تعویض در شرایطی که بازی به 120 دقیقه کشیده شد، توضیح داد: در ابتدای نیمه دوم شرایط بازی را که دیدیم تشخیص دادیم که سرلک بازی کند. این وظیفه کادر فنی است که تشخیص بدهد چه کسی بازی می کند. ما بر اساس افکاری که داریم چیدمان نفرات خود را انتخاب می کنیم. آیا شما با تیم هستید و از شرایط تیم خبر دارید؟ بنابراین ما تصمیم می گیریم که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.
قلعه نویی در مورد دیدار بعدی که با نساجی قرار است در لیگ برگزار شود، بیان کرد: ما می دانستیم که نساجی می آید تا یک بازی بسته انجام دهد و می دانستیم مثل تیم ملی بازی می کند. ولی از بازی تیمم خیلی خوشحالم به خصوص در نیمه دوم که فوتبال مدرنی بازی کردیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم. نساجی دفاع فشرده ای داشت که به همین دلیل خیلی از توپ هایمان به گل تبدیل نشد. دو تا به تیرک زدیم و پنالتی ما هم گل نشد. به هفته نهم وارد می شویم و همیشه اشتباهات داوری برعلیه ما بوده است. امیدوارم در هفته های آینده دیگر شاهد این اشتباهات نباشیم. در این بازی پنالتی سعید آقایی باید گرفته می شد و روی مهدی کیانی هم خطا شد. این هم شانس ما است که هم داور جام جهانی و هم داور جهان در بازی ما اشتباه می کنند.
سرمربی سابق تیم ملی در مورد بازیکنانی نظیر کومان، کی روش، کیانی، ایرانپوریان، نیازمند و .. که جذب تیم شده اند و نمایش خوبی داشته اند، افزود: بعضی مربیان می آیند و می گویند که سه بازیکن متا رفته و شرایط تیمی خوبی نداریم. من که به سپاهان آمدم تیم 14 ام جدول بود و 7 تغییر داشتیم. تیم ما هم در لیگ و هم در جام حذفی خوب کار کرده و این همان تیمی است که فصل قبل چهاردهم شده است و قطعا مشکلاتی وجود داشته است. ما سعی کردیم ایرادها را برطرف کنیم و 2 ، 3 سال بازسازی این تیم طول می کشد.
قلعه نویی در پایان در مورد عدم حضور بازیکنی از سپاهان در فهرست تیم ملی گفت: نظر کادر فنی است. به هر حال ما نمی توانیم در این خصوص نظر بدهیم. این حق را باید به کادر فنی تیم ملی بدهیم ولی مهم این است که همه در طول هفته های اخیر از بازی سپاهان لذت می برند و همه از بازی تیم ما تمجید می کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها