X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مهر 1397, 14:35
کد خبر: 27853
خبرنگار: khani
نظرات: 4

قبل از زدن پنالتی استرس نداشتم

کیانی: در ۲ جام دنبال قهرمانی هستیم

کیانی:  در ۲ جام دنبال قهرمانی هستیم کیانی:  در ۲ جام دنبال قهرمانی هستیم
مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که این تیم در لیگ برتر و جام حذفی دنبال قهرمانی است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی کیانی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دیدار سپاهان مقابل نساجی مازندران در جام حذفی گفت: می‌د‌انستیم بازی سختی داریم و نساجی واقعاً تیم سختکوشی بود. شرایط طوری بود که در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید، اما ما در 90 دقیقه فرصت‌های زیادی را برای گل زدن از دست دادیم. نباید اجازه می‌دادیم که بازی به وقت اضافه کشیده شود. باید در بازی‌های بعد از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شویم.
وی در خصوص برتری سپاهان در ضربات پنالتی اظهار داشت: بخش مهمی از سرنوشت ضربات پنالتی مربوط به شانس است، هرچند بازیکنان ما خوب پنالتی زدند و فقط یک ضربه را از دست دادیم. خدا را شکر که صعود کردیم و امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشیم.
کیانی که آخرین پنالتی سپاهان را به ثمر رساند، درباره اینکه آیا قبل از زدن پنالتی استرس داشت یا خیر گفت: استرس خاصی نداشتم و خدا را شکر که آخرین پنالتی تبدیل به گل شد و در نهایت این بازی را بردیم.
هافبک سپاهان در خصوص اینکه ترجیح می‌دهد در مرحله بعد سپاهان با کدام تیم روبه‌رو شود خاطرنشان کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، برایش فرقی ندارد با کدام تیم بازی کند. الان تیم‌های باکیفیتی بالا آمده‌اند، اما ما با هر تیمی بازی کنیم دنبال برد هستیم، چون می‌خواهیم قهرمان شویم. در دو جام دنبال قهرمانی هستیم هر چند می‌دانیم کار سختی داریم و بیش از حد باید تلاش کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها