X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1397, 12:53
کد خبر: 27859
خبرنگار: khani
نظرات: 3

پنالتی را خیلی بد زدم، از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم

آبشک: در 120 دقیقه خوب مقاومت کردیم

آبشک: در 120 دقیقه خوب مقاومت کردیم آبشک: در 120 دقیقه خوب مقاومت کردیم
محمد آبشک بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: بابت از دست دادن ضربه پنالتی برابر سپاهان، از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد آبشک در مصاحبه با تسنیم، در خصوص بازی با سپاهان در جام حذفی که در نهایت با شکست نساجی در ضربات پنالتی همراه شد گفت: در این بازی حساب‌شده بازی کردیم و ابتدا دنبال بسته نگه داشتن دروازه‌مان بودیم تا بتوانیم به سپاهان گل بزنیم. در 120 دقیقه خوب مقاومت کردیم ولی در نهایت در ضربات پنالتی بازی را باختیم. در پنالتی‌ها معمولا شانس و تمرکز داشتن بسیار مهم است و فکر می‌کنم سپاهان در این زمینه عملکرد بهتری داشت. متاسفانه من و عباس‌زاده پنالتی‌هایمان را گل نکردیم و در نهایت تیم هم حذف شد.
وی در خصوص ضربه‌ پنالتی اش که تبدیل به گل نشد عنوان کرد: می‌خواستم توپ را سمت راست دروازه‌بان حریف بزنم که در لحظه آخر تصمیمم عوض شد و توپ را محکم شوت زدم و گلر حریف هم پنالتی را گرفت. ضربه‌ام را خیلی بد زدم و نتیجه زحمات بازیکنان هم به هدر رفت، باید از هواداران عذرخواهی کنم و امیدوارم این پنالتی را در بازی‌های لیگ برتر جبران کنم.
آبشک تصریح کرد: این بازی را باختیم و حالا باید تمرکزمان روی بازی‌های لیگ برتر باشد. نهایت تلاشمان را به خرج می‌دهیم تا در ادامه بازی‌های لیگ نتایج خوبی بگیریم. تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم تا دل هواداران شاد شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها