X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مهر 1397, 14:24
کد خبر: 27864
خبرنگار: khani
نظرات: 2

موفقیت فوتبال دردهای مردم را کم می‌کند

انصاری: قلعه‌نویی همیشه انتظارات بالایی دارد

انصاری: قلعه‌نویی همیشه انتظارات بالایی دارد انصاری: قلعه‌نویی همیشه انتظارات بالایی دارد
ساسان انصاری وینگر تیم فوتبال سپاهان می گوید که انتظارات بالای قلعه نویی به دلیل پتانسیل بالای بازیکنان تیم است و این باعث شده تیم بهتر نتیجه بگیرد.
به گزارش پایگاه خبیری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، ساسان انصاری یکی از بازیکنان آماده سپاهان در فصل هجدهم بوده. این بازیکن برخلاف سال گذشته به عنوان مهاجم نوک توسط امیرقلعه نویی به بازی گرفته نمی شود و در پست وینگر چپ در سیستم مورد نظر سرمربی سپاهان استفاده می شود. انصاری که تاکنون سه گل زده و یک پاس گل هم برای تیمش ثبت کرده، در گفتگو با "ورزش سه" مصاحبه ای داشته که در ادامه می خوانید.
• بازی با نساجی علیرغم اینکه تیم برتر میدان بودید، سخت شد ولی در نهایت موفق شدید در ضربات پنالتی برنده باشید.
فکر می کنم یک بازی سخت بود. نساجی تیم قابل احترامی بود و با برنامه کار می کردند. آنها سعی می کردند تمام روزنه های نفوذ را ببندند، ولی ما یکی از بهترین بازی هایمان را ارائه دادیم. خیلی خوب بودیم و در دفاع و حمله بازیکنانمان خوب بازی کردند. می توانستیم در 90 دقیقه یا 120 دقیقه بازی را ببریم ولی مهم این بود که در پنالتی ها برنده شدیم و هوادارانمان شاد استادیوم را ترک کردند.
• تو آمار خوبی در گل کردن پنالتی ها داری. سال گذشته 5 پنالتی و در فولاد هم 9 پنالتی را بدون اشتباه تبدیل به گل کردی ولی اینبار حامد لک خیلی خوب واکنش نشان داد و توپت را گرفت.
خراب کردن پنالتی پیش می آید. من سعی کردم به بهترین شکل ممکن بزنم ولی می توانستم بهتر بزنم. حامد لک هم خوب گرفت ولی مهم برد تیم بود که انجام شد و خراب کردن باعث نشد تیم صعود نکند. همه تیم با هم بودیم و توانستیم این اتفاقات خوب را رقم بزنیم.
• نتایج سپاهان طی هفته های گذشته بسیار خوب بوده؛ شما در جام حذفی به جمع 8 تیم برتر رسیده اید و در لیگ هم چسبیده به صدر هستید.
خدا را شکر بعد از نتایج چند سال اخیر که طوری بود که هواداران راضی نبودند، امسال خیلی همه چیز خوب پیش می رود و اتفاقات مثبت بوده؛ طوری بوده که تا حالا هواداران سپاهان و جامعه فوتبال از نتایج و نحوه بازی کردن ما رضایت داشته اند، به نظرم ولی می توانیم بهتر باشیم و قطعا بهتر می شویم. تیم تغییرات داشته و طول می کشد ایده آل شود. الان فوتبالی تهاجمی بازی می کنیم؛ خوب گل می زنیم و تمام بازیکنانمان هم خوب بازی می کنند؛ از دروازه بان تا نوک حمله و در آینده تیم ما بهتر هم خواهد شد.
• تیم سپاهان تا پایان هفته هشتم 17 گل زده و شرایط خوبی از این حیث دارد؛ آیا امیدوار هستی علیرغم وینگر بودن در جمع مدعیان آقای گلی باشی؟
تیم ما سبک تهاجمی بازی می کند. فوتبالی هجومی و آرمان گرا بازی می کنیم و به کم راضی نیستیم. در این اتفاق همه دخیل هستند؛ ببینید دفاع ها چطور گل می زنند، هافبک ها خوبند این روند مثبت است . من امسال وینگر بوده ام و شاید خیلی به دروازه نزدیک نباشم که مدعی آقای گلی باشم؛ اول دوست دارم به تیم کمک کنم و قطعا تیم خیلی مهم تر از آقای گلی است. گل زدن همیشه لذت بخش است. امسال وینگر بازی می کنم و شرایط خوب است و تلاش می کنم که گل های زیادی بزنم تا به تیمم کمک کنم ولی آقای گل شدن با نشدن فرقی نمی کند و مهم جمع کردن امتیازات است.
• فصل گذشته تا اینجای فصل نمایش خوبی نداشتی و فقط یک گل زده بودی ولی الان سه گل زدی و یک پاس گل هم دادی. به نظر می رسد شرایط بهتری داری؟
خب امسال همه بچه ها خوب کار می کنند و روند تیمی هم خوب بوده و وقتی تیم اینطوری خوب نتیجه می گیرد، عملکرد فردی بازیکنان هم خوب می شود.
• با اینکه می برید و سپاهان شرایط مناسبی دارد، امیرقلعه نویی هنوز از تیم انتظار عملکرد بهتری دارد. این روی بازیکنان تاثیر مثبت داشته یا منفی؟
خب این موضوع به ما کمک می کند و مثبت است. انتظاری که آقای قلعه نویی دارد، نشان می دهد که توانایی های بازیکنان را می داند و این یک پوئن مثبت است و شاید اگر توانایی پایین بود اصلا انتظار نداشتند، چون خودش هم همیشه نتایج خیلی خوبی گرفته و انتظار دارد بازیکنانش همسو با او باشند و انتظاراتش را برآورده کنند. این باعث می شود که در تمرینات در نوع بازی‌امان تغییر مثبت ایجاد کنیم. آقای قلعه نویی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر است. تمام بازیکنان تلاش می کنیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.
• قبلا در لیست تیم ملی قرار می گرفتی. آیا امیدوار هستی دوباره به تیم ملی دعوت بشوی ؟
خب قطعا هر فوتبالیستی تمام هدفش و آرزویش بازی برای تیم ملی کشورش است و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست. قطعا من هم مستثنی نیستم. کی روش مربی بزرگی است. انتخاب بازیکن سلیقه ای و بر اساس نیازهایش است. قطعا آقای کی روش بهترین ها را دعوت می کند چون هیچ کس اندازه او دوست ندارد، تیم ملی موفق شود. وظیفه ما بازیکنان این است که تلاش کنیم تا اگر نیاز بود به اردو برگردیم و اگر هم برنگردیم قطعا آرزوی قلبی ما موفقیت تیم ملی در جام ملت های آسیا است. در این وضع اقتصادی مردم فوتبال وسیله‌ بسیار خوبی برای کم کردن دردها و فشارهای مردم است و امیدارم چه باشم و چه نباشم تیم ملی در آسیا قهرمان شود تا مردم دلیلی برای خوشحالی داشته باشند.
• نقش جهان ورزشگاه مدرنی است ولی شرایط چمن این ورزشگاه خوب نیست.
قطعا نقش جهان ورزشگاهی مدرن است. کیفیت چمن بهتر شده ولی باز جا دارد بهتر شود. رو به سرما برویم بهتر هم می شود. امیدوارم مسئولان توجه کنند چون کیفیت زمین تاثیر زیادی روی نتایج دارد.
• حمایت هواداران سپاهان را چطور دیدید؟
هواداران خیلی خوب در حال حمایت از تیم و بازیکنان و یکی از ارکان نتیجه گیری تیم هستند. با توجه بازیکنان و کادر فنی خوبی که داریم، می توانیم از این بهتر شویم. از باشگاه هم تشکر می کنم و امیدوارم تمام این مسائل کمک کند نتایج بهتری بگیریم و در ادامه هم هوادارانمان نقش جهان را پر کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها