X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1397, 11:34
کد خبر: 27888
خبرنگار: khani
نظرات: 4

امیدوارم کی‌روش بازیکنان سپاهان را هم ببیند

تابش: کدورتی میان من و قلعه‌نویی نبود

تابش: کدورتی میان من و قلعه‌نویی نبود تابش: کدورتی میان من و قلعه‌نویی نبود
مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط اخیر این تیم صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تیم در فرصت تعطیلات تمریناتش را به بهترین شکل دنبال می‌کند و آماده شروع دوباره بازی‌ها هستیم تا با قدرت راه را ادامه دهیم و پیش برویم.
وی افزود: دیروز بازی دوستانه خوبی با پیکان داشتیم که بیشتر بازیکنانی که فرصت بازی در لیگ نداشتند بازی کردند و کیفیت خوبی هم نشان دادند. ما با پیکان روابط حسنه‌ای داریم و تیم خوبی هم هستند و برای همین در طول فصل چند بار با هم بازی کردیم و تجربه خوبی هم شد.
مدیرعامل سپاهان در مورد بازگشت رسول نویدکیا و بحث کاپیتانی سپاهان گفت: رسول نویدکیا از بازیکنان با تجربه ماست و دیروز مقابل پیکان بازی کرد و به مرز آمادگی رسیده است. در مورد کاپیتانی ما بازیکنان با تجربه زیادی داریم که می‌توانند کاپیتان باشند ولی اصلاً بحثی بین بازیکنان در مورد اینکه چه کسی کاپیتان باشد نداریم. از طرفی باید دید کدام بازیکن در زمین حضور دارد و در نهایت تصمیم گیرنده سرمربی است.
تابش در مورد رفع کدورت‌ها با قلعه‌نویی عنوان کرد: ما کدورتی با هم نداشتیم و رفقای قدیمی هستیم. یک خبرنگار در نشست خبری سوال بیجا پرسید که این دردسرها را درست کرد. وقتی خبرنگار می‌پرسد آیا به هر دو جام چشم دارید یا نه من چه بگویم؟ من هیچ کجا نگفتم باید قهرمان شویم و حتی قول سهمیه آسیا هم نگرفتم چه برسد به قهرمانی. من جزو مدیرانی هستم که خودم سابقه ورزشی دارم و این مسائل را می‌دانم ولی می‌خواهند با این سوالات سپاهان را به حاشیه ببرند در حالیکه ما اجازه نمی‌دهیم.
وی در مورد مشکلات چمن نقش جهان که هنوز رفع نشده هم گفت: چمن خوب است و مشکل خاصی ندارد و روز به روز بهتر هم می‌شود و تا 10 روز دیگر به شرایط ایده‌آل خواهد رسید. در مورد مشکلی که موقع پنالتی زدن کومان پیش آمد اتفاقی بود که ممکن است هرجایی بیافتد و ربطی به کیفیت چمن ندارد.
مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه چرا هیچ بازیکنی از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود خاطرنشان کرد: مربیگری سلیقه‌ای است و نظر سرمربی تیم ملی به این صورت است. امیدوارم در ادامه بازیکنان سپاهان هم دعوت شوند چرا که نفرات شایسته زیادی داریم و اگر به آنها فرصت داده شود خودشان را اثبات می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها