X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1397, 11:13
کد خبر: 27894
خبرنگار: khani
نظرات: 0

جلالی به دنبال پایان طلسم نبردن قلعه‌نویی

پیکان؛ 8 بازی بدون شکست برابر سپاهان

پیکان؛ 8 بازی بدون شکست برابر سپاهان پیکان؛ 8 بازی بدون شکست برابر سپاهان
پیکان در هشتمین بازی پیاپی برابر تیم قدرتمند شهر اصفهان شکست نخورد تا مشخص شود که سرنوشت بازی های این دوتیم شرایط خاص خودش را دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از " ورزش سه" در روزهای تعطیلی مسابقات ، تیم های باشگاهی برای خارج نشدن از فرم ، بازی های تدارکاتی برگزار می کنند و در یکی از همین بازی ها که ، تیم پیکان در یک بازی دوستانه در اصفهان به مصاف تیم فوتبال سپاهان رفت و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما نکته ای که در این پایان این بازی جلب توجه می کرد این بود که پیکان در هشت بازی اخیر خود برابر طلایی های اصفهان شکست نخورده و از این نظر صاحب یک رکورد ویژه است.
از آخرین تساوی
پیکان روزجمعه گذشته برای انجام یک بازی تدارکاتی جدی و دشوار به اصفهان رفت و در ورزشگاه نقش جهان با سپاهان دیدار کرد. این بازی در حالی برگزار شد که سپاهان در حال حاضر با 16 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. البته پیکان نیز با سه برد پیاپی در هفته های اخیر توانست خودش را به جمع چهارتیم بالای جدول رسانده و در رتبه چهارم قرار بگیرد. با این حال سپاهان با بردهای پرگلی که در هفته های گذشته داشته به نوعی مدعی بودنش در رقابت های این فصل را اعلام کرده است اما در بازی دوستانه ای که برابر پیکان برگزار شد نتوانست مقابل پیکان به برتری برسد آن هم در حالی که پیکانی ها این شانس را داشتند که در دروازه تیم محبوب نصف جهان را باز کنند.
8 بازی بدون برد
امیر قلعه نویی امسال دو بار برابر پیکان و مجید جلالی صف آرایی کرده است و هر دوبار نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورده است. این دو تیم امسال در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در اصفهان به مصاف هم رفتند و این بازی مثل بازی دوستانه اخیر بدون گل به پایان رسید. اما نکته جالب اینجا است که سپاهان به جز دو بازی اخیر در شش بازی دیگر آخر دو تیم نتوانسته مقابل پیکان برنده شود. در لیگ هفدهم و سال قبل ابتدا پیکان در زمین سپاهان با نتیجه یک بر صفر برنده شد و سپس در تهران نیز همین نتیجه را تکرار و 6 امتیاز از سپاهان گرفت. در لیگ شانزدهم هم پیکان بازی رفت را باز هم در تهران و این بار با نتیجه 3 بر 2 برد و در اصفهان دو تیم نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست نیاوردند.
نکته قابل توجه این که در فاصله سال های 95 تا 97 این دو تیم سه بازی دوستانه با هم برگزار کرده اند که دو بازی در اصفهان مساوی شده و یک بازی دو تیم در کیش هم با نتیجه 2 بر صفر به نفع پیکان به پایان رسید.
جدال های قلعه نویی و جلالی
با وجود آنکه پیکان با مجید جلالی در سه فصل اخیر هنوز مقابل سپاهان شکست نخورده اما آمار جدال های او با امیرقلعه نویی متفاوت است. این دو مربی فصل قبل در دوبازی پیکان و ذوب آهن به یک تساوی و یک برد براب قلعه نویی رسیدند. امیر با ذوب آهن در بازی برگشت پیکان را در حالی دو بر یک برد که بازی رفت دو تیم مساوی شده بود. قلعه نویی فصل قبل هم توانسته بود در دو بازی رفت و برگشت با تراکتوسازی پیکان جلالی را شکست بدهد. قلعه نویی در لیگ پانزدهم هم که در استقلال حضور داشت در دو بازی رفت و برگشت برابر جلالی که سرمربی سایپا بود برنده شد. با این حال جلالی امسال سوار بر طلسم شکست ناپذیری پیکان برابر سپاهان شاید بتواند رکورد پیروزهای متوالی قلعه نویی مقابل خودش را از بین ببرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها