X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1397, 13:29
کد خبر: 27896
خبرنگار: khani
نظرات: 2

آخرین وضعیت مصدومیت کی روش و کومان

آخرین وضعیت مصدومیت کی روش و کومان آخرین وضعیت مصدومیت کی روش و کومان
فیزیوتراپیست تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی می‌کنیم کی‌روش استنلی و ولادمیر کومان را به دیدار لیگ برتر برسانیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مهدی صدیقی در گفت‌وگو با ایمنا در مورد وضعیت جسمانی میلاد سرلک، اظهار کرد: سرلک به دلیل مشکل فتخ ورزشکاری روز گذشته در بیمارستان الزهرا(س) تحت عمل جراحی قرار گرفت و روند درمانی او تا زمان برگشت به تمرینات تیم سه هفته است.
وی افزود: با توجه به طولانی بودن روند درمان سرلک، احتمالاً تیم سپاهان دو یا سه بازی این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.
صدیقی در خصوص شرایط کومان، تصریح کرد: ولادیمیرکومان دردی در ناحیه کشاله ران پای چپ داشت که طبق تشخیص پزشک، مراحل درمان او را شروع کردیم و در حال حاضر شرایط خوبی دارد. از فردا یا پس فردا وارد تمرینات تیم می‌شود ولی حضور او در بازی‌ روز جمعه مقابل نساجی مازندران با توجه به تصمیم کادر فنی و سرمربی تیم است.
فیزیوتراپیست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به وضعیت جسمانی کی‌روش استنلی، تصریح کرد: استنلی که از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده بود در حال حاضر شرایط خوبی دارد و مراحل درمانی را طی می‌کند. این بازیکن نیز مانند کومان از فردا یا پس‌فردا با سایر بازیکنان سپاهان تمرین خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: داود رجبی در بازی دوستانه مقابل پیکان از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد که روند درمانی خوبی را طی می‌کند و سعی داریم هرچه سریع‌تر این بازیکن را به تمرینات تیم برسانیم. در صورتی‌که مشکلی به وجود نیاید فکر می‌کنم از سه، چهار روز آینده تمریات خود را به آرامی شروع خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها