X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مهر 1397, 15:44
کد خبر: 27915
خبرنگار: lark
نظرات: 3

بدون حضور تماشاگران ، تيم ما ناقص می شود

الهویی: آماده دیدار سخت برابر نساجی هستیم

الهویی: آماده دیدار سخت برابر نساجی هستیم الهویی: آماده دیدار سخت برابر نساجی هستیم
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در هفته جاری براساس سبک بازی و تاکتیک های تدافعی تیم نساجی تمرین کردیم و آماده دیدار سخت برابر این تیم هستیم.

سعید الهویی، مربی تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد، درباره دیدار پیش رو برابر نساجی مازندران گفت: بعد از بازي جام حذفی برابر نساجی به دليل فيفا دی ، دو هفته شرايط بدون مسابقه داشتيم كه با تصميم آقای قلعه نويی ديداری دوستانه برابر پيكان برنامه ريزی شد تا بازيكنان در شرايط مسابقه قرار بگيرند. در هفته جاری هم براساس سبک بازی و تاكتيک های تدافعی تيم نساجی تمرين كرديم و آماده ديدار سخت برابر اين تيم هستيم.
الهویی درباره دیدار دوستانه با پیکان بیان کرد: در نيمه اول ، بازيكنانی كه كمتر در طول فصل بازی كرده بودند در تركيب قرار گرفتند و فرم خوبی از خودشان نشان دادند . در شرايط كنونی بازيكنانی داريم كه خيلی خوب تمرين ميكنند و منتظر فرصت برای بازی كردن هستند. اين امتياز بزرگی است كه آقای قلعه نويی در تيم ايجاد كرده اند. همچنین باید بگویم از عملكرد تيم در بازی دوستانه در هر دو نيمه راضی بوديم ، موقعيت گلزنی ايجاد كرديم ، ساختار تدافعی سازماندهی شده داشتيم و در حملات مان سرعت مناسبی داشتيم.

وی درباره وضعیت کیروش استنلی و ولادیمیر کومان برای دیدار برابر نساجی، افزود: خوشبختانه هر دو بازيكن با تلاش كادر پزشكی شرايط بازی را دارند. آنها با تيم تمرين ميكنند و با صلاح ديد آقای قلعه نويی می توانند به میدان بروند.
وی ادامه داد: در حال حاضر همه بازيكنان برای دیدار برابر نساجی در اختيار كادرفنی هستند و اميدواريم كه با عملكرد خوب و کسب پیروزی موجب شادی هواداران و مردم اصفهان بشوند.

مربی طلایی پوشان در پایان اذعان کرد: همه اعضای تيم سپاهان در طول هفته برای بهترین عملکرد و بهترین نتیجه تلاش ميكنند. نباید فراموش كنيم كه ما يک تيم هستيم و بدون حضور تماشاگران ، تيم ما ناقص می شود. منتظر حضور هواداران در روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان هستيم تا مسير سخت امسال را با هم برای بازگشت به افتخارات سپاهان طی کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها