X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1397, 06:50
کد خبر: 27951
خبرنگار: khani
نظرات: 5

بازی بسیار سختی پیش رو داریم

کریمی: برای سپاهان خبرهای خوبی در راه است

کریمی: برای سپاهان خبرهای خوبی در راه است کریمی: برای سپاهان خبرهای خوبی در راه است
هافبک بازیساز تیم فوتبال سپاهان گفت: خداروشکر وضعیت خوبی داریم، در حال حاضر در رده بالای جدول هستیم و معتقدم روز ها و خبرهای خوبی برای سپاهان در راه است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، محمد کریمی بعد از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازی بسیار سخت و نفس‌گیر بود اما خوشحالیم که برنده از میدان خارج شدیم و نشان دادیم تیمی هستیم که در شرایط سخت هم به تلاش ادامه می دهیم.
هافبک ۲۳ساله تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازی دراماتیک پیش‌رفت اما خوشحالم که بچه ها با خوردن گل در وقت های اضافه و مساوی شدن بازی دست از تلاش نکشیدند تا با گلزنی در دقایق اضافی پیروز باشیم.
کریمی در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: خداروشکر وضعیت خوبی داریم، در حال حاضر در رده بالای جدول هستیم و معتقدم روز ها و خبرهای خوبی برای سپاهان در راه است.
وی با اشاره به اینکه تصمیم گیرنده فنی مربی است و بازیکن باید به مربی گوش بدهد گفت: تعویضم دست مربی بود و حتما دلیل فنی داشته و از آن هم ناراضی نیستم.
کریمی در خصوص بازی هفته آینده تیمش در آزادی عنوان کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم که امیدواریم پیروز از میدان خارج شویم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها