X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1397, 09:51
کد خبر: 27957
خبرنگار: khani
نظرات: 6

فرجی: یک نفر باید پاسخگوی اشتباهات داوری علیه نساجی باشد

فرجی: یک نفر باید پاسخگوی اشتباهات داوری علیه نساجی باشد فرجی: یک نفر باید پاسخگوی اشتباهات داوری علیه نساجی باشد
مدافع تیم فوتبال نساجی، بازی این تیم مقابل سپاهان را یکی از بهترین نمایش‌های تیمش خواند و گفت: به بازیکنان نساجی تبریک می‌گویم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، فرشاد فرجی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم دیدار با سپاهان یکی از بهترین بازی‌های نساجی بود و به بازیکنان تبریک می‌گویم، اما دیگر خسته شده‌ایم. هر چقدر بگوییم اشتباهات داوری سهوی بوده اما دیگر شورش در آمده است!
وی در خصوص علت اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نساجی در پایان بازی به داور، با نشان دادن جای برخورد بازیکن سپاهان با او گفت: این جای چیست و چنین برخوردی چه کارتی دارد؟ از ابتدای بازی داور هر سوتی که زد، می‌گفتیم آقای داور لطفاً حواستان را جمع کنید، اما داور طوری با خشونت برخورد می‌کرد که انگار دشمن‌اش هستیم. ما هم بازیکن هستیم و حق اعتراض داریم. قبل از به ثمر رسیدن گل سوم سپاهان و در دقیقه 94، گفتیم آقای داور زمان بازی تمام شده است، اما در جواب گفت "نه ادامه دارد". مگر وقت اضافه 3 دقیقه نبود؟ (در این هنگام خبرنگاران به وی توضیح دادند که وقت اضافه نیمه دوم 5 دقیقه بوده است).
مدافع تیم فوتبال نساجی پس از تذکر خبرنگاران ادامه داد: به هر حال وقت اضافه به پایان رسیده بود و من به داور گفتم، اما او در جواب گفت ادامه دارد. از آن طرف دقیقه 88 خطای روی مهدی نظری را نگرفت. یک نفر باید پاسخگو باشد که چرا داوری علیه نساجی بوده است و در چند بازی داوری این گونه بر علیه ما انجام می‌شود؟

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها