X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1397, 11:15
کد خبر: 27959
خبرنگار: khani
نظرات: 2

عظیمیان قطعاً حمایت کافی و لازم را از باشگاه می کند

تابش : نمی‌توانم بگویم در مدیریت باشگاه تغییر داریم یا نداریم

تابش : نمی‌توانم بگویم در مدیریت باشگاه تغییر داریم یا نداریم تابش : نمی‌توانم بگویم در مدیریت باشگاه تغییر داریم یا نداریم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: عظیمیان فردی اصفهانی است، سابقه طولانی در مدیریت دارد و مطمئن هستیم از باشگاه سپاهان حمایت می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با ایمنا، در مورد حمایت مدیرعامل جدید کارخانه فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان، اظهار کرد: عظیمیان فردی علاقه‌مند به ورزش است و قطعاً حمایت کافی و لازم را از باشگاه می کند.
تابش در پاسخ به این سوال که آیا برای افزایش بودجه باشگاه با مدیرعامل جدید نیز صحبت می‌کنید، گفت: با شرایط اقتصادی کنونی قطعاً باید در مورد بودجه و افزایش آن صحبت کنیم اما تاکنون فرصت نشده که به دیدن او برویم.
وی تصریح کرد: عظیمیان سابقه مدیریت طولانی دارد ضمن اینکه اصفهانی است، مطمئن هستیم از ما حمایت می‌کند و حتماً در فرصت مقتضی برای افزایش بودجه باشگاه نیز با او صحبت می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: تنها موضوع افزایش نرخ دلار مطرح نیست، برخی باشگاه‌ها تنها یک تیم دارند و فقط در یک رشته ورزشی فعالیت دارند اما باشگاه سپاهان تا سال گذشته دو هزار و ۹۱۹ ورزشکار، مربی، پزشک، سرپرست، پرسنل و... داشت که نیمی از تیم‌ها در بخش بانوان و در سطح قهرمانی فعالیت می‌کنند.
تابش ادامه داد: باشگاهی که ۵۰ ورزشکار در زیرمجموعه خود دارد می‌تواند با افزایش قیمت‌ها و بالا رفتن هزینه‌های باشگاه کنار بیاید و چاره‌ای بیندیشد اما افزایش هزینه‌ها برای باشگاه سپاهان که جمعیتی بیش از سه هزار نفر دارد، از نظر تعهدات ارزی، بازیکن خارجی، مربی خارجی و ...، در حد سه برابر بوده است. توکل به خدا داریم و امیدوارم خواهیم بود، ضمن اینکه یقیناً فولاد مبارکه و مدیریت جدید کارخانه هم از باشگاه سپاهان حمایت خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: واقعاً مسئولیت سنگین و گسترده‌ای در باشگاه سپاهان داریم، هر رشته‌ای از بخش آکادمی فعال است و آکادمی فوتبال باشگاه نیز امسال به‌ عنوان آکادمی نمونه در کشور شناخته شد. فعال بودن آکادمی و تیم‌های پایه رشته‌های تحت پوشش امری لازم و واجب است که در در باشگاه سپاهان به طور جدی پیگیر فعالیت های آن ها هستیم.
تابش در پاسخ به اینکه آیا با تغییر در مدیرعامل کارخانه آیا تغییراتی هم در مدیریت باشگاه سپاهان به وجود می‌آید یا نداریم، تصریح کرد: خودم که نمی‌توانم بگویم تغییری در مدیریت باشگاه سپاهان داریم یا خیر اما تا زمانی که در سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان هستیم وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم بر اساس وظیفه‌ای که داریم خدمت‌رسانی کنیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها