X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1397, 11:18
کد خبر: 27960
خبرنگار: khani
نظرات: 5

معتقدم کی‌روش باید بیشتر به مردم ایران احترام بگذارد

تابش: پنالتی‌ ما مقابل نساجی درست بود

تابش:  پنالتی‌ ما مقابل نساجی درست بود تابش:  پنالتی‌ ما مقابل نساجی درست بود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: صحنه پنالتی را دوباره ندیدم، ولی همان یک بار متوجه شدم که پنالتی بوده، چون مدافعان نساجی روی بازیکن ما خطا کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و نساجی در هفته نهم لیگ برتر که با برتری شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید، اظهارداشت: بازی سختی بود، چون نساجی قدرتمند دفاع می‌کرد. البته ما هم یکی، دو مصدوم داشتیم، ولی در مجموع از پیروزی و کسب ۳ امتیاز خوشحالیم.
وی در مورد عملکرد داوری در این بازی و اینکه تیم نساجی به این موضوع خصوصا روی صحنه پنالتی معترض بود، گفت: بازیکنان نساجی در بازی کمی از خشونت استفاده می‌کردند و به نظرم داور نباید از کنار آنها رد می‌شد. صحنه پنالتی را دوباره ندیدم، ولی همان یک بار متوجه شدم که پنالتی بوده، چون مدافعان نساجی روی بازیکن ما خطا کردند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد عملکرد درخشان کی‌روش استنلی در این تیم و اگر این بازیکن نباشد قلعه‌نویی چه خواهد کرد، تصریح کرد: به هر حال ما برای بازیکنان اصلی خود جایگزینانی در نظر داریم و اگر کی‌روش خدایی نکرده مصدوم یا محروم شود مشکلی نداریم. در مجموع او بازیکن تاثیرگذار و جنگنده‌ای است که این موضوع به ما کمک می‌کند و استنلی بهتر از سال گذشته در ذوب‌آهن است.
تابش در مورد صحبت‌هایی قلعه‌نویی علیه کی‌روش (سرمربی تیم ملی فوتبال) خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی نظر خودش را داده، ولی من معتقدم کی‌روش باید بیشتر به مردم ایران احترام بگذارد. او سرمربی تیم ملی است و ما هم برای موفقیت تیم ملی هر کاری می‌کنیم، ولی نباید اجازه دهیم او و دستیارانش به ایرانی‌ها توهین کنند. مک‌درموت صحبت‌های بدی علیه استیلی انجام داد و به نظرم فدراسیون و کی‌روش باید با او برخورد کنند. استیلی یک چهره ملی است و نباید اینگونه در موردش صحبت شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها