X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1397, 12:04
کد خبر: 27963
خبرنگار: khani
نظرات: 1

خطایی روی بازیکن نساجی رخ نداد

رودنیل: پنالتی سپاهان در دقیقه 95 درست بود

رودنیل: پنالتی سپاهان در دقیقه 95 درست بود رودنیل: پنالتی سپاهان در دقیقه 95 درست بود
کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی سپاهان درست و اعتراض‌های نکونام بی‌مورد بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،؛ نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه قضاوت کوپال ناظمی در بازی سپاهان اصفهان و نساجی مازندران اظهار داشت: دوندگی کوپال ناظمی در بازی امروز خوب بود و همه اخطار‌ها به درستی داده شد، در کل قضاوت داور این دیدار خوب بود و اقتدار خوبی از خود نشان داد.
وی در ادامه افزود: این خیلی بد است که بازیکنان لیگ برتر قوانین جدید داوری را نمی‌دانند، خیلی خوب است یک کلاس داوری توسط اساتیدی داوری در اصفهان برای بازیکنان تیم‌های اصفهانی گذاشته شود؛ دقیقه 67 خطای پرتاب اوت از بازیکن سپاهان گرفته شد و بازیکن نمی‌داند از سال 2018 پرتاب‌کننده حق خم شدن را ندارد و باید بایستد و توپ را پرتاب کند.
کارشناس داوری فوتبال با اشاره به پنالتی سپاهان گفت: همه گل‌هایی که در زده شد درست بود، پنالتی سپاهان در دقیقه 95 کاملا درست بود اما طبق قانون قبل از زدن ضربه مدافعان و مهاجمان نباید وارد محوطه جریمه شوند اما داوران این نکته را لحاظ نمی‌کنند و چه پنالتی گل شده باشد چه گل نشده باشد، داور باید دستور تکرار ضربه را بدهد.
رودنیل در خصوص اعتراض سرمربی نساجی به داور هم بیان داشت: در دقیقه 86 صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان رخ داد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی درست بود و جواد نکونام بی‌مورد اعتراض می‌کرد؛ همچنین در دقیقه پایانی بازی در محوطه جریمه سپاهان خطایی روی بازیکن نساجی رخ نداد و باید خطای بازیکن نساجی روی بازیکن سپاهان گرفته می‌شد.
وی در پایان با بیان این‌که 5 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم درست بود و حتی محاسبه 2 دقیقه بیشتر وقت اضافه نیز درست بود، افزود: حرکت دروازه‌بان به طرفین در هنگام ضربه پنالتی مشکلی ندارد و فقط حق پیش‌روی ندارد و حامد لک هنگام پنالتی سپاهان اشتباهی نداشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها