X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1397, 12:50
کد خبر: 27965
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین :

هدف اصلی سپاهان نوین، پرورش بازیکن برای تیم اصلی سپاهان است

هدف اصلی سپاهان نوین، پرورش بازیکن برای تیم اصلی سپاهان است هدف اصلی سپاهان نوین، پرورش بازیکن برای تیم اصلی سپاهان است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین گفت: اولین هدف ما، معرفی بازیکنان مستعد به تیم اصلی سپاهان است و هدف بعدی ما این است که پله به پله در سطوح فوتبال کشور بالا بیاییم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین چرخابی، در گفت‌وگو با ایمنا در مورد شرایط تیم سپاهان نوین گفت: به آن دلیل این که تیم ما تازه تشکیل شده و هیچ بازیکنی نداشتیم، بیشتر زمان را صرف انتخاب نفرات کردیم. نزدیک به ۵۰ روز با کمک پنج مربی و پنج لیست جدا بازیکنان مد نظرمان را انتخاب کردیم و طی فرآیند گزینشی کاملا برنامه ریزی شده با نفرات منتخب نمرینات را ادامه دادیم تا بالاخره توانستیم لیست ۳۶ نفره خود را انتخاب کنیم.
وی افزود: البته باز هم ریزش خواهیم داشت، تمرینات جدیمان ۱۵ روز است که آغاز شده و در دوره بدنسازی نیز عده ای از لیست خط می خورند. مسابقات ما از اوایل دی ماه آغاز خواهند شد و اولین هدف ما، معرفی بازیکنان جوان به تیم اصلی سپاهان است. همچنین با برگزاری بازی‌های تدارکاتی سعی می کنیم چندین بازیکن جوان را به میدان بفرستیم و در مقابل تیم های بسیار خوبی بازی می کنیم.
سرمربی تیم سپاهان نوین خاطرنشان کرد: پس از بازیکن سازی برای تیم اصلی هدف بعدی ما این است که پله به پله در سطوح فوتبال کشور بالا بیاییم. از رسانه ها تقاضا دارم که از ما حمایت کنند، این بازیکنا جوان فقط با دیده شده به رده های بالاتر می رسند و انتشار اخبار ما کمک می کند تا بتوانیم موفق شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها