X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 آبان 1397, 17:44
کد خبر: 27993
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

فاجعه رسانه ای در سپاهان

مسئول سامانه پیامکی «سپاهان» کیست؟

مسئول سامانه پیامکی «سپاهان» کیست؟ مسئول سامانه پیامکی «سپاهان» کیست؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد پس از آنکه سامانه پیامکی رسمی باشگاه سپاهان پیش از دیدار پرسپولیس و السد با ارسال پیامکی مبنی بر فینالیست شدن قرمزهای پایتخت موجب ناراحتی هواداران سپاهان شده بود (از اینجا بخوانید) این سامانه امروز در آستانه دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فاجعه بزرگ خلق کرد.

در شرایطی که طی روزهای اخیر رسانه های غیربومی اصفهان سعی بر از بین بردن آرامش سپاهان و به حاشیه کشاندن طلایی پوشان اصفهان داشتند و به هر روشی بر پرافتخارترین تیم ایران تاختند، سامانه پیامکی «سپاهان» امروز، متحدتر از همیشه با رسانه های بیگانه، اقدام به انتشار پیامک هایی به طور انبوه کرده است که بی تردید مقصودی جز تخریب سپاهان ندارد.

آنچه راس ساعت 17:00 امروز سه شنبه ، 1 آبان 1397 برای هواداران سپاهان ارسال شده است را در ادامه می خوانید، در این پیام آمده است:
سامانه هواداری سپاهان
کوپال ناظمی داور این دیدار با اعلام پنالتی به سود سپاهان موجب برتری 3-2 تیم میزبان در برابر نساجی شد که این اتفاق اعتراضات شدید کادر فنی و حتی مدیریتی تیم مازنی را به همراه داشت و در روزهای اخیر چالش های شدیدی را به وجود آورد.
فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در مورد این پنالتی می گوید: « فیلم این مسابقه را آنالیز کردیم اگر خطایی هم رخ داده بیرون از محوطه جریمه بوده و پنالتی درست نبوده است.»
کوپال ناظمی به خاطر این اشتباه تاثیر گذار قطعا در هفته های آتی لیگ برتر قضاوت نخواهد داشت.
دریافت آخرین اخبار وآموزش بورس
درسرویس آموزش گام به گام بورس
ارسال عدد 270به 203771


اما سوال اساسی اینجاست در شرایطی که هر نوع فعالیتی با نام و نشان سپاهان از سوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بردارنده پیگرد قانونی است و حتی در پاره ای موارد، رسانه های هواداری محکوم به اقدام رسانه ای علیه باشگاه، عدم نظارت و ضربه زدن به خانواده بزرگ سپاهان می شوند چرا رسانه ای که در اختیار یا صاحب امتیاز رسمی باشگاه است با چنین محتوای زننده ای قصد برهم زدن آرامش سپاهان و هوادارانشان را دارد؟ آیا رسانه ای که برای تولید محتوا از مشترکین اصفهانی و دلسوزان سپاهان مبالغی را به صورت ماهانه و روزانه کسر می کند باید به یاری رسانه های پایتخت بشتابد و هیچ مانعی از سوی باشگاه بر این مقاصد شوم نباشد؟ مسئول سامانه پیامکی «سپاهان» کیست؟ نظارتی هست یا همچنان از ماست که از ماست؟
مسئول سامانه پیامکی «سپاهان» کیست؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها