X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1397, 11:21
کد خبر: 28842
خبرنگار: khani
نظرات: 0

به قهرمانی هم فکر می‌کنیم

جعفری: گلم در دربی آفساید نبود

جعفری: گلم در دربی آفساید نبود جعفری: گلم در دربی آفساید نبود
کایپتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انجام می‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد صفورا جعفری در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان در دربی فوتبال بانوان اصفهان اظهار داشت: دربی اصفهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بود و هر 2 تیم انگیزه فراوانی برای پیروزی در این مسابقه داشتند.
وی افزود: در این بازی میزبان بودیم و خیلی بهتر از سپاهان بازی کردیم. البته سپاهان تیم بسیار خوبی است که بازیکنان قدرتمندی دارد. موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه گل نشد و در صحنه گلی که سپاهان به ثمر رساند، 2 بازیکن ما در برخورد با یکدیگر روی زمین افتاده بودند و بازیکنان ما به همین دلیل ایستاده بودند، اما سپاهانی‌ها به بازی ادامه دادند و این توپ را تبدیل به گل کردند.
باید دربی را می‌بردیم
کایپتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: چون سوار بر بازی بودیم، گل سپاهان به ما شوک وارد کرد، اما موفق شدیم سریع به بازی برگردیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم. باید این بازی را می‌بردیم که متأسفانه اینگونه نشد، اما بالاخره فوتبال است و اتفاقات آن قابل پیش‌بینی نیست. در کل بازی خوبی بود و فکر می‌کنم تماشاگران 2 تیم از دیدن آن لذت بردند.
جعفری درباره اینکه سرمربی سپاهان گفته بود گل ذوب‌آهن در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است، بیان داشت: اولین بار است این صحبت را می‌شنوم. من از پشت محوطه جریمه سپاهان شوت زدم در حالی که 2 بازیکن سپاهان در محوطه جریمه بودند و گل من اصلاً آفساید نبود و فیلم بازی هم موجود است. به هر حال ممکن است بعد از بازی هر 2 تیم به دنبال توجیه باشند.
وی درباره حساسیت رقابت تیم‌ها در بالای جدول و روند تیمش در ادامه مسابقات گفت: وضعیت لیگ امسال بهتر از سال‌های گذشته است و رقابت بین چند تیم جریان دارد. هم‌اکنون چند تیم در بالای جدول هم‌امتیاز هستند، اما تنها 6 هفته از مسابقات گذشته و بازی‌های زیادی پیش رو داریم که ان‌شاالله در آنها پیروز می‌شویم و به صدر جدول بازمی‌گردیم.
به قهرمانی هم فکر می‌کنیم
کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با بیان اینکه هنوز زود است درباره قهرمان این فصل صحبت کنیم، اضافه کرد: کادرفنی بسیار خوبی داریم که امیدوارم با تدابیر آنها بتوانیم در نهایت به مقام قهرمانی این فصل برسیم.
جعفری درباره پیروزی پرگل 12 بر صفر شهرداری بم برابر آذرخش تهران در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: شهرداری بم تجربه چندین سال حضور در لیگ برتر را دارد و این نتایج با توجه به ضعیف بودن برخی تیم‌ها طبیعی است، اما باید این را در نظر بگیریم که بمی‌ها برابر سپاهان یا شهرداری سیرجان با نتیجه نزدیک 2 بر یک پیروز شدند و شکست دادن این تیم دور از دسترس نیست. ما با تمام وجود می‌جنگیم تا بتوانیم قهرمان این فصل از رقابت‌ها شویم.
کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن درباره سوابق خود افزود: از سال 86 به تیم ملی جوانان دعوت شدم و سابقه بازی در تیم‌های برق شیراز و شهرداری بم را در کارنامه دارم که با این تیم قهرمان لیگ برتر شدم. پس از یک فصل حضور در شهرداری سیرجان به تیم آینده‌سازان اصفهان آمدم که در 4 فصل حضور در این تیم به 3 مقام سومی و یک مقام قهرمانی رسیدیم. سال گذشته با ذوب‌آهن پنجم شدیم که با توجه به جوان بودن تیم، نتیجه خوبی بود.جا دارد از باشگاه ذوب‌آهن و کادرفنی تیم تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم امسال با ذوب‌آهن قهرمان شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها