X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1392, 10:08
کد خبر: 4803
خبرنگار: espadana
نظرات: 14

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امین جهان عالیان را جریمه میکند/عذرخواهی از هواداران فوتبال

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امین جهان عالیان را جریمه میکند/عذرخواهی از هواداران فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امین جهان عالیان را جریمه میکند/عذرخواهی از هواداران فوتبالباشگاه فولاد مبارکه سپاهان به رغم گلزنی امین جهان عالیان در دیدار با پرسپولیسٰ به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی وی در یکی از صحنه های دیگر این دیدارٰ با این بازیکن برخورد می کند.
امین جهان عالیان در یکی از صحنه های دیدار با پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرد. هر چند حرکت وی منجر به گلزنی نشد اما باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر خود لازم می داند به دلیل حرکت وی که به دور از بازی جوانمردانه بود از هواداران فوتبال عذرخواهی نماید و به همگان اطمینان دهد که با تشکیل کمیته انضباطی باشگاه و جریمه ای سنگین با بازیکن خاطی خود برخورد می نماید.

امین جهان عالیان طلایی پوش با آتیه سپاهان که یه دلیل جوانی و کم نجربگی مرتکب عدم رعایت بازی جوانمردانه شده و البته پس از پایان بازی هم از کار خود پشیمان بود باید بیش از پیش بداند و آگاه باشد که مکتب سپاهان با روح جوانمردی و مردانگی گره خورده و انجام حرکاتی به دور از بازی جوانمردانه در این مکتب جایی ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها