X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مهر 1392, 21:10
کد خبر: 5580
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 10

اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته سیزدهم

اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته سیزدهم اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته سیزدهم
تهیه و تنظیم: محمود (عشق قمیشی)

با گذشت سیزده هفته از رقابت های لیگ برترعملکرد بازیکنان سپاهان را در جدول زیر مقایسه می کنیم:
اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته سیزدهم

آمار زیر در شرایطی می باشد که دیدار تیم های استقلال تهران با مس کرمان ،سایپای البرزو ملوان بندر انزلی به دلیل حضور استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان به تعویق افتاده است. بنابر این استقلال دو بازی و سایپا، مس و ملوان هر کدام یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها انجام داده اند.

برترین ها در خطوط:
تیم فولاد خوزستان همانند هفته گذشته با 21 گل زده بهترین خط حمله را دارا می باشد. تیم سپاهان با 14 گل زده در جایگاه هفتم قرار دارد. بدترین خط حمله تا پایان این هفته از آن مس کرمان است که با یک بازی کمتر تنها 6 گل به ثمر رسانده است.
بهترین خط دفاعی را هم چنان پرسپولیس با دریافت 6 گل از حریفان دارا می باشد. سپاهان نیز با 7 گل خورده مشابه هفته قبل، در رتبه دوم این رده بندی قرار می گیرد. عنوان ضعیف ترین خط دفاعی را فجر سپاسی و استقلال خوزستان مشترکا با 17 گل خورده به خود اختصاص داده اند.

میزبان ها و میهمان ها:
تیم پرسپولیس با کسب همه 21 امتیاز از 7 بازی خانگی خود (تا پایان هفته سیزدهم) بهترین میزبان می باشد. نکته قابل توجه این است که پرسپولیس فقط در بازی های خانگی تا به این جا برنده بوده و از 6 بازی خارج از خانه خود 3 شکست و 3 تساوی را دارا می باشد و در انتهای رده بندی تیم های میهمان قرار گرفته است. سپاهان با 3 برد، یک شکست و دو تساوی در جایگاه چهارم قرار دارد.
در این رده بندی ذوب در جایگاه یازدهم است.
هم چنین مس کرمان با کسب تنها سه امتیاز از 6 بازی که در خانه خود انجام داده ضعیف ترین میزبان لیگ تا قبل از آغاز هفته چهاردهم می باشد.


جدول کامل رده بندی تیم های میزبان

اما در رده بندی تیم های میهمان سپاهان با کسب 12 امتیاز از 7 بازی خارج از خانه خود دومین جایگاه را به خد اختصاص داده است.
ذوب آهن در این رده بندی نیز در جایگاه نهم قرار گرفته که نسبت به هفته قبل یک پله صعود داشته است.
ضعیف ترین تیم های میهمان نیز پرسپولیس، استقلال خوزستان و مس کرمان می باشند که از 6 بازی خارج از خانه خود تنها سه امتیاز کسب کرده اند.

جدول کامل رده بندی تیم های میهمان

رنکینگ کلی بازیکنان در لیگ:
دروازه بانان:
تا پایان هفته سیزدهم 28 دروازه بان درون دروازه های تیم ها قرار گرفته اند که نیلسون کورئا دروازه بان پرسپولیس بهترین عملکرد را تا به اینجا داشته و در صدر رده بندی دروازه بانان قرار دارد.
در این رده بندی رحمان احمدی با ششمین کلین شیت متوالی خود در برابر سایپا همانند هفته قبل در جایگاه دوم دیده می شود.
رحمان احمدی تا به این جا توانسته خود را به عنوان بهترین دروازه بان ایرانی حاضر در لیگ ثابت کند تا پیراهن شماره 1 تیم ملی را همچنان بر تن داشته باشد.


مدافعین:
تا کنون در این فصل 95 مدافع در تیم های مختلف بازی کرده اند که در این بین سید جلال حسینی از تیم پرسپولیس صدر مدافعین قرار دارد. وضعیت مدافعین سپاهان به ترتیب زیر می باشد:


هافبک ها:
تا پایان هفته سیزدهم 144 بازیکن در خط میانی تیم های مختلف فرصت بازی داشته اند که جابر انصاری از تیم فجر سپاسی برتر از سایرین بوده است. جای خالی محرم نویدکیا در این رنکینگ به شکل قابل توجهی حس می شود:


مهاجمین:
لوسیانو پریرا تا پایان این هفته، در بین 85 مهاجمی که تاکنون فرصت حضور در بازی ها را پیدا کرده اند، بهترین مهاجم بوده است:


برترین گلزنان:
لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان (7 گل)
غلامرضا عنایتی از صبای قم –سجاد شهباززاده از سایپا (6 گل)
رضا نوروزی از نفت تهران – محمد غلامی از سپاهان - کریم انصاری فرد از تراکتورسازی - مهدی رجب زاده از ذوب آهن (5 گل)

بیشترین پاس گل:
عادل کلاه کج از استقلال خوزستان – جواد نکونام از استقلال تهران – کریم انصاری فرد از تراکتورسازی تبریز – لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان – بختیار رحمانی از فولاد خوزستان – ایمان مبعلی از استقلال خوزستان – پیام صادقیان از پرسپولیس (3 پاس)

خشن ترین بازیکنان (بر اساس دریافت کارت)
ادریس ترائوره از استقلال خوزستان (4 کارت زرد و یک کارت قرمز)
روزبه شاه علی دوست از سایپا (3 کارت زرد و یک کارت قرمز)
مهدی مومنی (5 کارت زرد)
علیرضا نظیف کار از داماش - اروین بولکو از سپاهان - امید ابراهیمی از سپاهان - پیروز قربانی از راه آهن – خالد شفیعی از گسترش فولاد – احمد کامکار از گسترش فولاد تبریز– احمد ال نعمه از نفت تهران (4 کارت زرد)


تیم های اخلاق (به لحاظ دریافت کارت):
تیم نفت تهران با دریافت 16 کارت زرد و یک کارت قرمز در صدر تیم های اخلاق این فصل تا پایان هفته سیزدهم فرار گرفته است. سپاهان با دریافت بیست و هفت کارت زرد در جایگاه یازدهم قرار دارد.

جدول کامل رده بندی تیم های اخلاق

روند حرکت سپاهان در فصل جاری تا پایان هفته سیزدهم:


زمان بندی گل های زده و خورده سپاهان:
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها