X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آبان 1392, 17:47
کد خبر: 5842
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 1

آیت‌اللهی: در پرونده محسن قهرمانی هیچ سند محکمه‌پسندی وجود ندارد

آیت‌اللهی: در پرونده محسن قهرمانی هیچ سند محکمه‌پسندی وجود ندارد آیت‌اللهی: در پرونده محسن قهرمانی هیچ سند محکمه‌پسندی وجود ندارد
هادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سرانجام پرونده محسن قهرمانی گفت: آنچه من به عنوان رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران در مورد این پرونده می‌دانم این است که تمامی مسائل مطرح شده در مورد پرونده محسن قهرمانی اتهام‌زنی است و هنوز هیچ چیز ثابت نشده و هیچ مدرک محکمه پسندی هم به نظر من در این پرونده دیده نشده است مگر آنکه در آینده مدارک دیگری ارائه شود.

وی ادامه داد: اکنون تحقیقات اولیه انجام شده و ما در حال جمع‌بندی این پرونده هستیم. تصور می‌کنم اواخر آبان ماه یعنی بعد از عاشورای حسینی این پرونده جمع‌بندی شود و در صورتی که نیاز باشد این پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع خواهیم داد که البته شاید پرونده حتی به کمیته انضباطی هم ارجاع داده نشود.

آیت‌اللهی تصریح کرد: در پرونده محسن قهرمانی در ارتباط با افراد دیگری مسئله قابل پیگیری وجود دارد اما در مورد محسن قهرمانی فقط اتهام‌هایی مطرح شده که اثبات نشده است.

آیت‌اللهی در مورد اینکه در صورتی که اتهام‌ها واهی باشد با اتهام زنندگان چه برخوردی خواهد شد گفت: این مسئله دیگر بحث حقوقی فردی افراد است و خود افراد می‌توانند این مسئله را پیگیری کنند که آن دیگر در چارچوب فوتبال نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها