X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 آذر 1392, 14:40
کد خبر: 6157
خبرنگار: mamad sepahan28
نظرات: 2

کرانچار و غیبت 3 بازیکن اصلی مقابل فولاد/ فیکس بودن یک جوان محتمل است

کرانچار و غیبت 3 بازیکن اصلی مقابل فولاد/ فیکس بودن یک جوان محتمل است کرانچار و غیبت 3 بازیکن اصلی مقابل فولاد/ فیکس بودن یک جوان محتمل است
غیبت ۳ بازیکن اصلی سپاهان در دیدار برابر فولاد دست زلاتکو کرانچار را برای چینش ترکیب ابتدایی تیمش حسابی بسته است.به گزارش ایمنا، دو اخراجی که سپاهان در بازی با نفت تهران داد به اضافه ۳ اخطاره شدن جهان عالیان با اخطاری که در آن بازی گرفت برای این تیم کرانچار گران تمام شده است و حالا سرمربی کروات سپاهان یکی از سخت ترین ترکیب‌های خود را در دوران حضور در سپاهان خواهد چید.
در دفاع راست علی حمودی به صورت کامل برای سپاهان در نیم فصل بازی کرد اما او در بازی با فولاد محروم است و او باید از گزینه دیگری که طبق روال گذشته کرانچار اروین بولکو خواهد بود در این پست استفاده کند اما جالب اینحاست که بولکو هم در بازی با نفت اخراج شده است و نمی‌تواند در این دیدار سپاهان را همراهی کند.
تنها گزینه دفاع راست برای کرانچار این است که علی احمدی را از دفاع چپ به دفاع راست ببرد و فکری به فکر دفاع چپ تیم خود کند.
در دفاع چپ سپاهان می‌تواند حاج صفی را داشته باشد اما با توجه به غیبت جهان عالیان و بولکو در خط هافبک، به نظر نمی‌رسد کرانچار حاج صفی را به دفاع چپ ببرد و حالا با این وضعیت به نظر می‌رسد سعید قائدی فر، دفاع چپ ۲۱ ساله سپاهان که در نیم فصل از تیم‌های پایه به بزرگسالان اضافه شد در آن پست بازی کند.
قائدی فر که گفته است کرانچار در بازی پیش فصل برابر راه آهن به او بازی داده است و از بازی او خوشش آمده احتمالاً برابر فولاد به طور غیر منتظره ای فیکس خواهد بود.
البته کرانچار می‌تواند از حاج صفی هم در پست دفاع چپ استفاده کند که در این صورت این بار یک هافبک جوان را باید در خط هافبک بازی دهد، هافبک هایی مثل علی کریمی و امیرحسین کریمی.
گفتنی است کرانچار به احتمال زیاد به دلیل کمبود هافبک از ۲ مهاجم در خط حمله خود استفاده خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها