X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آذر 1392, 18:20
کد خبر: 6294
خبرنگار: ARSHIA
نظرات: 5

لزوم هوشیاری تماشاگران سپاهان/ فقط مانده از سپاهان امتیاز کم کنند

لزوم هوشیاری تماشاگران سپاهان/ فقط مانده از سپاهان امتیاز کم کنند لزوم هوشیاری تماشاگران سپاهان/ فقط مانده از سپاهان امتیاز کم کنند
کسر امتیاز به دلیل توهین تماشاگران از بازی رفت استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی آغاز شد جایی که تماشاگران استقلالی حسابی از خجالت فغانی، داور آن مسابقه در آمدند و در پی آن کمیته انضباطی یک امتیاز از تیم استقلال به خاطر این رفتار تماشاگرانش کسر کرد تا تماشاگران فوتبال در ایران حساب کار دستشان بیاید.
در ادامه لیگ هم تیم‌های‌ تراکتورسازی و ملوان به دلیل توهین تماشاگرانشان به داور یک امتیاز جریمه شد اما کمیته انضباطی با کسر امتیاز از پرسپولیس و داماش نشان داد فقط روی توهین به داوران حساس نیست و این تیم‌ها را به دلیل توهین به شهر تیم مقابل یا شعارهای نژاد پرستانه و ناهنجار یک امتیاز جریمه کرد.
بدین ترتیب اگر نگاهی به بالای جدول داشته باشیم میبینیم از بین ۶ تیم بالای جدولی که مدعی عنوان قهرمانی هستند از ۳ تیم تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس یک امتیاز کسر شده است، یک امتیازی که خیلی می‌تواند در پایان فصل ارزشمند باشد اما ۳ تیم دیگر یعنی فولاد، نفت تهران و سپاهان هنوز این کسر امتیاز را تجربه نکرده‌اند.
در واقع در حال حاضر سپاهان بیشترین خطر را از ناحیه کسر امتیاز به دلیل توهین تماشاگرانش احساس می‌کند زیرا از ۳ تیم اول پرطرفدار ایران امتیاز کم شده است و چهارمین تیم پرطرفدار که سپاهان باشد هنوز این جریمه را متحمل نشده است.
گفتنی است فولاد نیز به دلیل حواشی که در بازی قبلی تماشاگران این تیم برای سعید مظفری زاده به وجود آوردند در خطر کسر امتیاز قرار دارد همچنین تراکتورسازی به دلیل حواشی بازی قبلی برابر پرسپولیس.
در هر صورت تماشاگران سپاهانی که حساسیت ویژه ای به مهدی رحمتی دروازه بان استقلال یا دیگر بازیکنان این تیم نظیر خسرو حیدری دارند باید مراقب شعارهای خود باشند زیرا طبق قانون کسر امتیاز شامل توهین تماشاگران به بازیکن و کادر فنی حریف هم می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها