X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آذر 1392, 13:45
کد خبر: 6366
خبرنگار: niloofar
نظرات: 0

ابراهیمی: دوباره همان سپاهانی می‌شویم که همه انتظارش را دارند/ در برزیل از پیش بازنده نیستیم

ابراهیمی: دوباره همان سپاهانی می‌شویم که همه انتظارش را دارند/ در برزیل از پیش بازنده نیستیم ابراهیمی: دوباره همان سپاهانی می‌شویم که همه انتظارش را دارند/ در برزیل از پیش بازنده نیستیم
در شرایطی که این روزها همه در تب وتاب قرعه کشی جام جهانی و مشخص شدن حریفان ایران در برزیل هستند و از این مساله صحبت می کنند با امید ابراهیمی هافبک جوان و ملی پوش سپاهان اصفهان تماس گرفتیم تا در مورد موضوعات مختلف از جمله شرایط سپاهان و تیم های حریف ایران در جام جهانی با او همکلام شدیم.

یک تساوی دیگر در لیگ برتر کسب کردید.در مورد بازی تان با استقلال صحبت می کنید؟

- بازی خوبی را در مقابل استقلال داشتیم و در روزی که دو تیم شانس هایی برای گلزنی داشتند دو تیم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را از خود ارائه دادند ولی متاسفانه به گل نرسیدند. البته با وجود اینکه این بازی گلی نداشت فکر می کنم بینده گان و تماشاگران این بازی از تماشای آن لذت بردند.در مجموع به نظرم نتیجه ای که در این بازی رقم خورد به نوعی عادلانه بود و دو تیم با شانس مساوی به کار خود پایان دادند .

از این تساوی راضی هستید؟

- راضی که نه. ما در خانه بازی می کردیم و برای کسب هر سه امتیاز این دیدار وارد زمین شده بودیم و برای رسیدن به این هدف مان تلاش زیادی کردیم اما متاسفانه در روزی که سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال روز خوبی را پشت سر گذاشت توپ ها و فرصت هایمان گل نشد و دو امتیاز مهم را در خانه از دست دادیم وبه هدف اصلی که در این بازی دنبالش بودیم ، دست پیدا نکردیم .

قبول دارید کسب نتایج اخیر سپاهان در لیگ برتر کمی دور از انتظار بوده است ؟

- بالاخره ما سپاهان هستیم و به نوعی انتظارات از ما بالا است.از تیمی که چند سال در جمع و کورس مدعیان بوده و موفق شده چند قهرمانی را از آن خود کند ، انتظارات زیادی است .البته خود ما هم به اهمیت شرایط خیلی خوب واقف هستیم و در تلاش هستیم با عملکرد خوب مان انتظارات را بر آورده کنیم اما متاسفانه در این فصل ما با بدشانسی ها و بدبیاری های زیادی روبرو شدیم.جدایی یکی دو بازیکن و مصدومیت هایی که گریبان بازیکنان ما را گرفت باعث شد تا حدودی از شرایط آرمانی مان دور شویم و در مقاطعی نتوانیم در نتیجه گیری موفق ظاهر شویم .موضوعی که به طور قطع دائمی نیست و قابل رفع می باشد .

چقدر امیدوار هستید که فاصله و عقب ماندگی امتیازی تان در جدول رده بندی جبران شود؟

- اگر دقت کرده باشید فاصله تیم ها در جدول چندان زیاد نیست و معمولا شاهد هستید که تیم ها با یک برد یا یک باخت در یک بازی جایگاهشان در جدول خیلی تغییر می کند و زیاد نمی شود به شرایط و جایگاه های فعلی تیم ها در جدول اطمینان داشت.به همین دلیل ما فرصت داریم تا با موفقیت وکسب نتایج خوب در بازی های آتی تیم مان بتوانیم صعود چند پله ای را در جدول رده بندی داشته باشیم .

فکر نمی کنید برای ایجاد فضایی بهتر در سپاهان نیازمند شوکی در تیم هستید؟

- سپاهان تیم بزرگ و خوبی است که شخصیت قهرمانی دارد.ضمن اینکه آقای کرانچار مربی بزرگ و با شخصیتی است که با توجه به تجربیات خوبی که دارند در شرایط سخت می توانند تیم را هدایت کنند.به طور حتم این اوضاع قابل حل شدن است و نیازی به شوک و این طور مسائل نیست.

در مورد بازی بعدی تان که در خانه هم هست برای ما توضیح می دهید؟

- تیم گسترش فولاد تیم جوان و با انگیزه ای است که در بازی رفت نیز در برابر تیم ما عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.با توجه به شرایطی که داریم ما باید در این بازی به سه امتیاز کامل دست پیدا کنیم.ما در این بازی از امتیاز بازی در خانه سود می بریم و همین ساله می تواند انگیزه ویژه ای را بم تیم ما منتقل کند تا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب موفق شویم بعد از چند تساوی کلافه کننده سه امتیاز خوب و مهم را بدست بیاوریم تا دوباره شرایط مان در جدول رده بندی بهتر از قبل شود.

این روزها بحث اصلی فوتبال ایران معرفی شدن حریفان ایران در جام جهانی برزیل است. در مورد این موضوع برای ما صحبت می کنید؟

- آنچه که مسلم است این است که هر تیمی که به جام جهانی صعود کرده است جزو تیم های خوب دنیا محسوب می شود وهیچ تیمی با شانس و اقبال نتوانسته به این تورنمنت مهم برسد.پس هر تیمی در این بازی ها می تواند حریفی سرسخت ومشکل باشد. تیمی مثل آرژانتین که نیازی به معرفی ندارد.همچنین می توان گفت تیمی مثل نیجریه که بازیکنانش در لیگ های اروپایی حضور دارند تیم خوب و حریف سختی است. ضمن اینکه از تیم بوسنی هم نباید به سادگی گذشت.درست است که تیم ملی ایران در برزیل حریفان سر سختی دارد اما از پیش بازنده هم نیستیم .

با این تفاسیر شرایط ایران را در مواجهه با این حریفان و رقبا چطور ارزیابی می کنید؟

- ما هم نباید خودمان ، توانایی های مان و قدرت تیم مان را دست کم بگیریم و خودمان رادر این بازی ها از پیش باخته بدانیم.ما به لحاظ مهره وبازیکن و همین طور کادر فنی شرایط بسیار خوبی داریم. البته به نظر من تدارکات خوب از قبیل بازی های دوستانه با تیم های بزرگ و صاحب نام فوتبال دنیا و همین طور برپایی اردوهای خوب می تواند در بالا رفتن آمادگی تیم ما برای دفاع از فوتبال مان و حیثیت ورزشی مان تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.وقتی تیم هایی مثل کره و ژاپن برای آمادگی بالاتر تیم شان بازی های بزرگی مثل بازی با اسپانیا و آرژانتین را برگزار می کنند که به اعتقاد من، ما باید در این زمینه از این تیم ها الگو برداری کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها