X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آذر 1392, 14:14
کد خبر: 6370
خبرنگار: talaei
نظرات: 0

کریمی: هر 3 تیم گروه ما قدرتمند هستند

کریمی: هر 3 تیم گروه ما قدرتمند هستند کریمی: هر 3 تیم گروه ما قدرتمند هستندهر 3 تیم گروه ما قدرتمند هستند، اما گروه ما نسبت به گروه‌های دیگر مثل گروه ایتالیا خیلی بهتر است.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: گروه ما در جام جهانی نسبت به بقیه گروه‌ها، نسبتاً خوب است.

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می‌کنم گروه ما در جام جهانی نسبت به بقیه گروه‌ها، نسبتاً خوب است و فکر می‌کنم قرعه خوبی باشد. هر 3 تیم گروه ما قدرتمند هستند، اما گروه ما نسبت به گروه‌های دیگر مثل گروه ایتالیا خیلی بهتر است.

وی افزود: در مورد صعود از این گروه همه چیز به شرایط مسابقات بستگی درد و از الان نمی‌شود توقعات را بالا برد. سطح بازی‌ها در جام‌جهانی خیلی بالا است و از الان نمی‌شود گفت صعود می‌کنیم یا نه؛ اول باید وارد مسابقات شویم و وضعیت تیم‌مان را ببینیم و بعد در این مورد صحبت کنیم.

کریمی در مورد بازی این هفته سپاهان مقابل گسترش فولاد گفت: این بازی در اصفهان است و ان‌شاءالله بتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و به بالای جدول برسیم و مهم این است که بتوانیم خود را در صدر جدول حفظ کنیم. البته گسترش‌فولاد تیم خیلی‌خوبی است و نشان داده که جلوی تیم‌های بزرگ نمایش خوبی دارد و بازی آسانی مقابل آنها نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها