X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1392, 11:47
کد خبر: 6627
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 1

محرومیت دهنوی ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد

محرومیت دهنوی ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد محرومیت دهنوی ارتباطی به باشگاه سپاهان نداردبه گزارش افکارنیوز، محمد فرامرزی در خصوص پیروزی پرگل تیم فوتبال سپاهان برابر فجرسپاسی عنوان کرد: سپاهان با این نیت نیم فصل دوم را آغاز کرد تا بتواند خودش را به صدر جدول برساند، اما با وجود شایستگی‌هایی که داشتیم در دیدار با فولاد، استقلال و گسترش فولاد نتوانستیم پیروز شویم.

وی افزود: در ۳ بازی اول نیم فصل به تساوی رسیدیم و نتیجه‌ای که می‌خواستیم رقم نخورد اما در دیدار برابر تراکتورسازی پیروزی روحیه‌بخشی کسب کردیم و با یک بازی با کیفیت این تیم را در تبریز شکست دادیم. با روحیه‌ای که به دست آوردیم برابر فجرسپاسی توانستیم ۳ بر صفر برنده شویم و امید را در دل هواداران زنده نگه داریم.

سرپرست سپاهان گفت: رقیبان اصلی سپاهان برای قهرمانی پرسپولیس و استقلال هستند که این هفته پیروز شدند اما مهم این است که سپاهان با قاطعیت برنده شد. این نشان از سطح عملکرد تیم ماست و موضوع بعدی هم پیروزی ما با بازیکنان جوان و آینده‌دار است. سپاهان اکنون با بازیکنان رده امید خود بازی می‌کند و بیشتر بازیکنانی که در زمین بودند و روی نیمکت نشستند از تیم امید به تیم بزرگسالان آمدند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: سوکای و نویدکیا تا ۲ هفته دیگر به ما اضافه می‌شوند و وندیک مهاجم هلندی‌مان هم بعد از تاریخ ۱۷ دی ماه می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد. مطمئنا با اضافه شدن این بازیکنان حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت و با تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه قدرت‌مان بیشتر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان بعد از نتایج نیم فصل اول می‌تواند به قهرمانی فکر کند، اظهار داشت: کاری به حواشی رسانه‌ای نداریم. اگر به بازی‌ها نگاه کنید راه برای صدرنشین شدن سپاهان بازی است، هر چند می‌دانیم کار سختی داریم. اختلاف با صدر جدول زیاد شده اما ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم و می‌دانیم حریفان‌مان در بازی‌های رودررو امتیاز از دست می‌دهند و زمانی که در صدر جدول لغزش به وجود بیاید می‌توانیم خودمان را به صدر جدول برسانیم.

سخنگوی باشگاه سپاهان در خصوص مشکل به وجود آمده برای قاسم دهنوی به دلیل بدهی به این باشگاه به تسنیم گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و شکایت باشگاه سپاهان از دهنوی مربوط به چند ماه پیش است. باشگاه چند ماه قبل به خاطر مبلغی که به دهنوی داد و بعد از پیوستن این بازیکن به پرسپولیس این پول به باشگاه سپاهان بازگردانده نشده بود، از او شکایت کرد و بعد از آن هم کار خاصی نکردیم.

فرامرزی در پاسخ به این سوال که این پول به باشگاه سپاهان بازگردانده شده یا نه، عنوان کرد: مسائل مالی مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود که باید در این مسئله با سازمان لیگ هماهنگ شود، اما فکر می‌کنم این پول به باشگاه سپاهان برگشته و بعد از این مسئله هم از جانب باشگاه سپاهان برای دهنوی مشکلی به وجود نیامده است. محرومیت جدید او ارتباطی با باشگاه سپاهان ندارد و فدارسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری کرده است.

وی تصریح کرد: باید از هواداران سپاهان تشکر کنم که در سرمای تبریز از ما حمایت کردند و در بازی آخر مقابل فجرسپاسی هم به ورزشگاه آمدند و این بردها متعلق به آنها است. همچنین باید به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید بگویم که با انگیزه خود نتایج خوبی را رقم می‌زنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها