X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 دی 1392, 23:41
کد خبر: 6809
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 5

حاج صفی می‌سازد و مهدی شریفی می‌نوازد!

حاج صفی می‌سازد و مهدی شریفی می‌نوازد! حاج صفی می‌سازد و مهدی شریفی می‌نوازد!
هنوز هم برای مقایسه کیفیت فنی بازیکنان جوان سپاهان سنگ محک احسان حاج صفی است که به عنوان یکی از محصولات آکادمی سپاهان رشد پیدا کرد و به پیراهن تیم ملی هم رسید.
حاج صفی امسال هم با وجود بازی‌های خوبی که در پست هافبک تهاجمی انجام داد به درخواست کی‌روش به پست دفاع چپ بازگشت تا شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد.
اما در شرایطی که پیش بینی می‌شد حاج صفی به خاطر قرار گرفتن در سمت چپ خط دفاعی از قدرت تهاجمی‌اش کم شود ولی این بازیکن با ارسال سه پاس گل در سه بازی اخیر تیمش که دو مورد آن با ضربات مهدی شریفی تبدیل به گل شد نشان داده که یکی از بهترین پاسورهای گل‌ساز لیگ سیزدهم است.
حاج صفی در بازی با تراکتورسازی در تبریز زمینه ساز گل اول سپاهان شد و با ارسالی خطرناک به داخل محوطه جریمه اسباب اشتباه مدافع تراکتورسازی را فراهم آورد.
در هفته بیستم باز هم حاج صفی وظیفه خودش را انجام داد و این بار پاس گل دوم سپاهان مقابل فجر را برای علی کریمی فراهم کرد و در بازی مقابل صبا هم به روند پاس‌های گلش ادامه داد و موقعیتی مناسب را برای مهدی شریفی فراهم کرد تا این مهاجم دومین گلش را بر روی ارسال‌های احسان حاج صفی به ثمر برساند.
حاج صفی می‌سازد و مهدی شریفی می‌نوازد!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها