X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 خرداد 1394, 17:32
کد خبر: 6891
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

فاضلی: 3 سال دیگر قرارداد دارم

فاضلی: 3 سال دیگر قرارداد دارم
مهاجم ملی پوش سپاهان که به تازگی از اردوی آنکارا بازگشته معتقد است این اردو خیلی برایشان مفید بوده و در تک بازی ای که در آنجا داشتند موفق شدند کار های تاکتیکی را پیاده کنند.
حسین فاضلی در مورد این اردو گفت: خدا را شکر از لحاظ امکانات همه چیز در این اردو تکمیل بود امکانات که کامل باشد این مسئله به بازیکن هم شخصیت می دهدٰ بازیکنان هم واقعا از جان مایه می گذارند تا شخصیت تیم حفظ شود.
او در مورد جو اردو ادامه داد: از روز اولی که شروع کردیم کارهای تاکتیکی را تمرین کردیم روی نکاتی که کادر فنی می گفتند زوم کرده بودیم تمام کارهایی که در تمرین مرور کردیم را در روز بازی با منتخب آنکارا پیاده کردیم خدا را شکر 4 بر یک بردیم درضمن کادر فنی به کسانی که کمتر بازی کرده بودند بازی داد البته در تیم ما بازیکن اصلی و غیر اصلی وجود ندارد زیرا تیم ملی امید کاملا یکدست استٰ اینکه کسی از فیکس بودنش مطمئن نیست خودش خیلی خوب است بنابراین همه دو برابر تلاش می کنند.
این بازیکن در مورد شرایطش در سپاهان افزود: تمرینات سپاهان از سی ام شروع می شود با توجه به اینکه سال بعد در آسیا نیز حضور داریم باید محکم تر گام برداریم به شخصه سه سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم چون قرارداد 4 ساله با این تیم امضا کردم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها